FlippFlopp Postad 26 December , 2004 Rapport Postad 26 December , 2004 de ska givetvis vara rimlig frakt, pålitlig o allt vad det innebär också, tack * RP - QoS * Citera
Johan Axelsson Postad 26 December , 2004 Rapport Postad 26 December , 2004 Du behöver bara gå till pricerunner för att få alla möjliga prisjämförelser du behöver. Personligen brukar jag köpa på amazon, mest för att jag fått en del presentkort där, men de har bra priser och stort utbud. Citera
FlippFlopp Postad 10 Januari , 2005 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2005 jag vet ju inte vilken bok jag vill köpa, så pricerunner känns relativt dålig o använda, jag vill kunna browsa ett stort sortiment böcker endast det jag frågade om, och amazon har få/inga bra böcker om NL för ngt annat än nybörjare. Citera
f03mh Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 http://www.highstakes.co.uk/bookshop/listtitles.php?category=poker Hoppas att den listan duger... är lite trött på avhyvlingar. Citera
NoSense Postad 10 Januari , 2005 Rapport Postad 10 Januari , 2005 Underbart bra länk. Stort TACK f03mh Väntar på super system 2 nu... Dom skulle skicka den på fredag sa dom. (på doylesroom.com som verkar vara enda sättet att få tag i den än så länge..) Vill inte gå mera OT och tjata mera om andra böcker nu, ville ju bara tacka herr f03mh... Häppåre Citera
m_sjoberg78 Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 Underbart bra länk.Stort TACK f03mh Väntar på super system 2 nu... Dom skulle skicka den på fredag sa dom. (på doylesroom.com som verkar vara enda sättet att få tag i den än så länge..) Vill inte gå mera OT och tjata mera om andra böcker nu, ville ju bara tacka herr f03mh... Häppåre Jag spelade ihop till min SS2 dagen innan nyår och jag fick boken på posten idag. Blev väldigt förvånad att det gick så snabbt. Du behöver nog inte vänta så länge alltså. //M Citera
Henkeman Postad 11 Januari , 2005 Rapport Postad 11 Januari , 2005 adlibris.se verkar ha gått ner lite i sina priser. Billigare än Highstakes och säkert snabbare och billigare frakt också Citera
Strixx Postad 12 Januari , 2005 Rapport Postad 12 Januari , 2005 Bestälde själv en hel hög med pokerböcker från Adlibris. Klart billigast bland de svenska sajterna, och den med bäst utbud... Helt grymmt utbud skulle jag vilja påstå... Citera
Henkeman Postad 15 Januari , 2005 Rapport Postad 15 Januari , 2005 kollade in Saxo.com, 436,52kr för Theory of Poker Däremot verkade det som de hade Pokerhandboken på lager.. den låg 2:a på deras topplista Citera
obby Postad 15 Januari , 2005 Rapport Postad 15 Januari , 2005 jag har använt mig av http://www.internetbokhandeln.se Om man beställer en bok får man den i brevlådan, blir det två böcker får man palla sig till posten. 250 kr Hold'em Poker for Advanced players samt samma pris för TOP. Leveranstiden var bra några månader innan jul, tror det blev struligt för dom runt julafton för jag fick vänta 10 dagar. Annars är jag nöjd med dom. Citera
jezaja Postad 15 Januari , 2005 Rapport Postad 15 Januari , 2005 och amazon har få/inga bra böcker om NL för ngt annat än nybörjare. Säg en bok NL-bok för bättre än nybörjare som inte finns på amazon som är värd att läsa Citera
Recommended Posts