Gå till innehåll

Födelsedagskris! HJÄLP!

Swalling

Recommended Posts

Hej alla, det är en liten kris, jag fyller 15 snart och vet inte vad jag vill ha, kan ni tänka mej nått jag vill ha om jag är;

Pokerintresserad

Idrottsintresserad (Mest fotboll)

Musikintresserad (att lyssna, inte spela)

Hyfsat klädintresserad

Grejjen är den att jag är dålig på att komma på saker jag vill ha, visst, jag skulle bara kunna önska mej pengar, men det är lite tråkigt. Så om ni kan komma med förslag skulle jag vara tacksam.

Lite annorlunda fråga kanske menmen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En tidsmaskin tills du får spela poker lagligt?

HAHA! skulle just skriva "Ingen som anmärkt på att han bara fyller 15!!!" För fan 3 år kvar ditt, hur kan du ens skriva det här på forumet? Att folk börjar smyg spela lite i 15-17 års åldern har jag inget emot, men att ha över 700 skrivna inlägg på PF.NU och inte ens fyllt 15 det är fan lite.. Ja?

Länk till kommentar

En tidsmaskin tills du får spela poker lagligt?

HAHA! skulle just skriva "Ingen som anmärkt på att han bara fyller 15!!!" För fan 3 år kvar ditt, hur kan du ens skriva det här på forumet? Att folk börjar smyg spela lite i 15-17 års åldern har jag inget emot, men att ha över 700 skrivna inlägg på PF.NU och inte ens fyllt 15 det är fan lite.. Ja?

Han har ett genuint intresse och vill ligga före de som fyller 18 om 3 år och på så sätt knäcka alla?

Men visst, detta är ju ett Forum för spel om pengar ...

MVH

//KF

Länk till kommentar