Swalling Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Hej alla, det är en liten kris, jag fyller 15 snart och vet inte vad jag vill ha, kan ni tänka mej nått jag vill ha om jag är; Pokerintresserad Idrottsintresserad (Mest fotboll) Musikintresserad (att lyssna, inte spela) Hyfsat klädintresserad Grejjen är den att jag är dålig på att komma på saker jag vill ha, visst, jag skulle bara kunna önska mej pengar, men det är lite tråkigt. Så om ni kan komma med förslag skulle jag vara tacksam. Lite annorlunda fråga kanske menmen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Varför inte som alla andra 15 åringar, en moppe? vroom vrrooooom! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Varför inte som alla andra 15 åringar, en moppe? vroom vrrooooom! 1. Jag är inte intresserad. 2. Knappt några av de jag umgås med har moppe, hur kul är det att dundra iväg själv medan de andra cyklar och kan prata samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Önska dig en schysst akustisk gitarr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Önska dig en schysst akustisk gitarr. Har redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 En grym Vespa! Fixa schyssta kläder från Gant eller dyl, iPod, PSP. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Nano har jag, lite kläder blir det nog iaf . PSP? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Önska dig en blåvittröja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trolldeg Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Önska dig golf-utrustning och utbildning, då har du något att göra ett tag framöver... Kanske lite dyrt dock men du kan ju hävda att du minsann tänker betala tillbaka när du är pokerproffs, eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Nano har jag, lite kläder blir det nog iaf . PSP? PlayStation Portable! http://www.yourpsp.com/psp/locale.html MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 PSPn var fet, den blir något att fundera på.. fler förslag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Smitaren Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Saxofon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Saxofon. Ändrade rubriken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Musikintresserad (att lyssna, inte spela) Hyfsat klädintresserad Ett par Maiden-skivor och ett presentkort på Core? The best a man can get! MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 4 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 Är inget maiden-fan, men presentkort är en bra ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 En tidsmaskin tills du får spela poker lagligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bein Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 En tidsmaskin tills du får spela poker lagligt? HAHA! skulle just skriva "Ingen som anmärkt på att han bara fyller 15!!!" För fan 3 år kvar ditt, hur kan du ens skriva det här på forumet? Att folk börjar smyg spela lite i 15-17 års åldern har jag inget emot, men att ha över 700 skrivna inlägg på PF.NU och inte ens fyllt 15 det är fan lite.. Ja? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2006 En tidsmaskin tills du får spela poker lagligt? HAHA! skulle just skriva "Ingen som anmärkt på att han bara fyller 15!!!" För fan 3 år kvar ditt, hur kan du ens skriva det här på forumet? Att folk börjar smyg spela lite i 15-17 års åldern har jag inget emot, men att ha över 700 skrivna inlägg på PF.NU och inte ens fyllt 15 det är fan lite.. Ja? Han har ett genuint intresse och vill ligga före de som fyller 18 om 3 år och på så sätt knäcka alla? Men visst, detta är ju ett Forum för spel om pengar ... MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts