MacDaddy Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 ** Dealing card to HERO: , thermometer folded Vomer folded IBTullyMars folded SuperSonicMan raised - $1.00 winnerAAaa called - $1.00 DoTaSh folded mrc777 folded donewen folded HERO called - $1.00 ** Dealing the flop: , , HERO checked SuperSonicMan bet - $0.50 winnerAAaa folded HERO called - $0.50 ** Dealing the turn: HERO checked SuperSonicMan bet - $1.00 HERO called - $1.00 ** Dealing the river: HERO checked SuperSonicMan bet - $1.00 HERO called - $1.00 -Jag väljer alltså att syna ner hela vägen, hur spelar ni dessa händer? Ska jag ens syna preflop? Citera
hansolo Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 jag tycker du spelar rätt fram till turn, där hade ja nog höjt, och sen kan man beta på river och se vad som händer... Citera
Opteron Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 tror du han höjer med ett sämre ess än A10? Tror du han fortsätter värdebetta med nåt som A10 slår? Borde du calla hans raise preflop? Citera
Lunkan88 Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Beror ju helt på vilka händer han höjer med PF. Synar du så gör du ju det isf främst för att träffa A eller T och bör då höja någon gång längs vägen. Citera
zinna Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 på turn slår hans massa händer KQ, QJ, JJ, TT osv jag c/r flop och leder turn som du spelar så är det bara att syna river Citera
pendse Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Slänger den pre. Oftast är man dominerad och du är ur position. Om jag spelar den hade jag c/r floppen. Om han synar då, bettar jag ut turn och om han höjer synar jag ner. Citera
MacDaddy Postad 2 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Han hade Kungar som blev triss på rivern. Citera
hansolo Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Han hade Kungar som blev triss på rivern. eftersom du spelar FL så säger hans raise inte speciellt mycke, men eftersom han hade KK så spelar du helt rätt som du gör och håller potten liten, synd bara att han ska 2-out:a på river, men that's poker Citera
Opteron Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Slänger den pre. Oftast är man dominerad och du är ur position. Om jag spelar den hade jag c/r floppen. Om han synar då, bettar jag ut turn och om han höjer synar jag ner. vaför man inte ska bluffa i low limit hold´em... Citera
Svinto Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Jag tycker att det är ok att syna pf även om man är dominerad ibland. Sen försöker jag nog få in en höjning på floppen eller turn. Lägga med träffat A finns inte när det är HU trots fi:s preflophöjning. Citera
Tiggr Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Raise flop vid re-raise spela way ahead way behind. Eller WA WB hela vägen. Citera
toppace Postad 4 Augusti , 2006 Rapport Postad 4 Augusti , 2006 enkel fold preflop enkel raise på floppen Citera
Recommended Posts