Gå till innehåll

Fler som har problem med connection nu?


illerrre

Recommended Posts

Alltså!!! Förlorar min anslutning hela tiden till partypoker nu. Jättekul när man sitter och spelar. För helvete! och internet funkar hur bra som helst över allt annars

 

 

jaha, det verkar inte vara anslutningen som är problem utan mitt bord, vafan. Jag är inloggad och kan gå in på alla bord utom mitt eget, great!

 

när jag ändå är igång och klagar så kan jag lika bra klaga lite till. Partypoints ska uppdateras varje dag står det, mina har inte uppdaterats på minst 5 dagar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du inte bara ta en paus från spelandet och återvända senare eller någon annan dag?

 

skojar du? Sånt här händer var varannan dag på partypoker. Dom ska helvete heller ta mina pengar utan att jag ens får spela för dom. Har inte skrivit, men 5 min senare efter jag skrev jag inte kom in på bordet så är bordet borta. Så vem fan fick alla pengarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du inte bara ta en paus från spelandet och återvända senare eller någon annan dag?

 

skojar du? Sånt här händer var varannan dag på partypoker. Dom ska helvete heller ta mina pengar utan att jag ens får spela för dom. Har inte skrivit, men 5 min senare efter jag skrev jag inte kom in på bordet så är bordet borta. Så vem fan fick alla pengarna?

 

Tvivlar på att Party har serverstrul nästan dagligen...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan du inte bara ta en paus från spelandet och återvända senare eller någon annan dag?

 

skojar du? Sånt här händer var varannan dag på partypoker. Dom ska helvete heller ta mina pengar utan att jag ens får spela för dom. Har inte skrivit, men 5 min senare efter jag skrev jag inte kom in på bordet så är bordet borta. Så vem fan fick alla pengarna?

 

Tvivlar på att Party har serverstrul nästan dagligen...

 

inte jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

 

Tvivlar på att Party har serverstrul nästan dagligen...

 

Det är aldrig några problem för mig att logga in på själva klienten. Men i nio fall av tio så förloras uppkopplingen när jag försöker sätta mig vid ett cash game bord. "Internet delays 12 seconds" o.s.v. Sen öppnas en sida där det står att skicket deras server är i är "very good" och att problemet förmodligen ligger hos mig. Det här händer alltså MINST nio gånger av tio och det händer aldrig på någon annan pokersites klient. Jag får oftast försöka sätta mig ner vid bordet, så börjar det strula, jag loggar ur klienten för det är det snabbaste sättet att återfå connection. Sen håller jag på så en tre-fyra-fem-sex-sju gånger innan jag till sist lyckas sätta mig ner vid ett bord. Som mest höll jag på en halvtimme. Eftersom det aldrig händer på någon annan klient och för att Internet-uppkopplingen fungerar finfint så tvivlar jag faktiskt på att statusen på Party Pokers server är "very good".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså!!! Förlorar min anslutning hela tiden till partypoker nu. Jättekul när man sitter och spelar. För helvete! och internet funkar hur bra som helst över allt annars

 

 

jaha, det verkar inte vara anslutningen som är problem utan mitt bord, vafan. Jag är inloggad och kan gå in på alla bord utom mitt eget, great!

 

när jag ändå är igång och klagar så kan jag lika bra klaga lite till. Partypoints ska uppdateras varje dag står det, mina har inte uppdaterats på minst 5 dagar.

 

Du kan göra på två sätt.

 

1. Sluta spela på Party, det har jag gjort. Jag är småspelare och såna skiter dom i.

 

2. Sälj din röv genom att gnälla, hota etc. Då kompensationsknullar dom dig lite lagom och båda parter är nöjda.

 

Dilemmat är bara att problemet med Party kvarstår. Så då får du gnälla, hota igen, som en evighetsmaskin, typ.

 

Välj själv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har haft NOLL problem med Party i sommar. Allt har fungerat som det ska. -När hade jag kontaktproblem senast? -Well, jag kommer inte ihåg, men det är säkert 6-7 månader sedan jag tappade kontakten med Partypoker.

 

Vad har ni för ip?

2. Sälj din röv genom att gnälla, hota etc. Då kompensationsknullar dom dig lite lagom och båda parter är nöjda.
Men jisses. Skärp dig! :shock:
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...