-_- Postad 26 November , 2006 Rapport Postad 26 November , 2006 skulle importera från HH mappen (party) på hårddisken men då hamnar alla sng under "duplicate torneys" och bara en av dom laddas in. Vad beror det på? Citera
hajen Postad 26 November , 2006 Författare Rapport Postad 26 November , 2006 skulle importera från HH mappen (party) på hårddisken men då hamnar alla sng under "duplicate torneys" och bara en av dom laddas in. Vad beror det på? har ingen aning där faktiskt. Testa att maila programmeran på tourneymgr@gmail.com han brukar svara. Eller kolla forumet på sidan http://www.tourneymanager.net Citera
-_- Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 okej, ett nytt problem nu.. På fulltilt, allt fungerarade perfekt när jag spelade fullring med 9 spelare. Spelade iår ca 10 6-handed SNG och när dom laddas in registreas dom som fullring. Ger mig pris för tredje plats osv. Går de att lösa på nåt sätt eller måste jag sitta och editera alla turneringar själv? EDIT; Ser nu att jag har en sjukt gammal version av programmet.. Kanske är därför. Citera
hajen Postad 27 November , 2006 Författare Rapport Postad 27 November , 2006 okej, ett nytt problem nu.. På fulltilt, allt fungerarade perfekt när jag spelade fullring med 9 spelare. Spelade iår ca 10 6-handed SNG och när dom laddas in registreas dom som fullring. Ger mig pris för tredje plats osv. Går de att lösa på nåt sätt eller måste jag sitta och editera alla turneringar själv? EDIT; Ser nu att jag har en sjukt gammal version av programmet.. Kanske är därför. hehe jo det måste det vara. Det har kommit en massa uppdateringar för buggar på full tilt vad jag vet. Citera
-_- Postad 27 November , 2006 Rapport Postad 27 November , 2006 jepp nu fungera det bättre.. gick från version 1.13 till 1.18b.. Citera
Nojjby Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Nån som vet hur man göra för att spara all info på TM om man ska formatera om datorn. Är det bara att kopiera över programmet på nån bärbar HD och så sparas all info automatiskt? Citera
psykologen Postad 3 December , 2006 Rapport Postad 3 December , 2006 Nån som vet hur man göra för att spara all info på TM om man ska formatera om datorn. Är det bara att kopiera över programmet på nån bärbar HD och så sparas all info automatiskt? Det är bara att spara en fil. Det står på TMs hemsida vilken det är. Tourneymanager heter den nog. MDB fil. Citera
Nojjby Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Nån som vet hur man göra för att spara all info på TM om man ska formatera om datorn. Är det bara att kopiera över programmet på nån bärbar HD och så sparas all info automatiskt? OK, nu är datorn formaterad vilket naturligtvis har lett till nästa problem. När jag försöker installera TM igen kommer det upp en ruta om att jag måste ha .NET Framework 2.0 (jag har ver. 1.1), samt en länk till där jag ska tanka ned den. Men nu har jag installerat den fyra gånger och det verkar fortfarande vara 1.1 när jag tittar i kontrollpanelen. Måste jag ta bort den första versionen, eller hur ska jag göra? Citera
hajen Postad 8 December , 2006 Författare Rapport Postad 8 December , 2006 Du kan ju testa att avinstallera 1.1 först och sedan tanka ner denna. http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=sv&FamilyID=0856eacb-4362-4b0d-8edd-aab15c5e04f5 Citera
Nojjby Postad 8 December , 2006 Rapport Postad 8 December , 2006 Det är den jag har laddat ned, men jag har inte testat att avinstallera, trodde nåt allvarligt kunde hända om jag bara plockade bort en windowsfil så där. EDIT: Nu har jag avinstallerat 1.1, men när jag öppnar upp installationsfilen donetfx så kommer det bara upp en liten ruta om att den extraherar en massa filer, sedan händer ingenting mer... Citera
Bluwajt Postad 27 December , 2006 Rapport Postad 27 December , 2006 Köpte TM idag och fick en kod som inte fugerar, någogn annan som varit med om detta? Har givetvis mejlat tillbaka, men han är ju inte direkt snabb på att svara. Citera
hajen Postad 27 December , 2006 Författare Rapport Postad 27 December , 2006 Köpte TM idag och fick en kod som inte fugerar, någogn annan som varit med om detta? Har givetvis mejlat tillbaka, men han är ju inte direkt snabb på att svara. Hände mig med. Fick en ny via mail som fungerade. Citera
Bluwajt Postad 29 December , 2006 Rapport Postad 29 December , 2006 Hände mig med. Fick en ny via mail som fungerade. Fick också ett nytt serial number sent igår kväll, så nu fungerar TM alldelles utmärkt Citera
Juggler Postad 8 Januari , 2007 Rapport Postad 8 Januari , 2007 Har ni gjort några roliga eller intressanta filter till TM? KÄnns torftigt med en för varje sajt och dag/vecko/månadsfilter. Citera
hajen Postad 8 Januari , 2007 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2007 Har ni gjort några roliga eller intressanta filter till TM? KÄnns torftigt med en för varje sajt och dag/vecko/månadsfilter. Bara buy in filter Citera
hajen Postad 16 April , 2007 Författare Rapport Postad 16 April , 2007 Finns uppdatering nu märkte jag för Party HH efter deras uppdatering nångång i slutet mars/april. Blev en massa errors vid import men är nu löst med updaten. Version 1.21 Citera
Bluwajt Postad 16 April , 2007 Rapport Postad 16 April , 2007 Finns uppdatering nu märkte jag för Party HH efter deras uppdatering nångång i slutet mars/april. Blev en massa errors vid import men är nu löst med updaten. Version 1.21 Kan du länka? Hittar bara 1.20 beta 4. Citera
hajen Postad 16 April , 2007 Författare Rapport Postad 16 April , 2007 http://www.rvgsoftware.com/TourneyManagerPatch.zip Citera
Kenan83 Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Importerade någna sng, fick error på 2 st, men vart hittar jag de? Eller måste jag leta igenom alla Citera
hajen Postad 12 Maj , 2007 Författare Rapport Postad 12 Maj , 2007 Importerade någna sng, fick error på 2 st, men vart hittar jag de? Eller måste jag leta igenom alla Vilket nätverk ? Du får se i loggen vilka det blir error på, man kan se tourneyid där. Citera
Kenan83 Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Vilket nätverk ? Du får se i loggen vilka det blir error på, man kan se tourneyid där. FullTilt. Loggen stängde jag ner ganska snabbt, får komma ihåg att skriva ner tourneyid Citera
Nojjby Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Importerade någna sng, fick error på 2 st, men vart hittar jag de? Eller måste jag leta igenom alla Det är lugnt, bara att uppdatera direkt från mappen igen så kan du läsa av felet. De HH som redan är redovisade kommer inte att åka in en andra gång. Citera
Floo84 Postad 12 Maj , 2007 Rapport Postad 12 Maj , 2007 Finns uppdatering nu märkte jag för Party HH efter deras uppdatering nångång i slutet mars/april. Blev en massa errors vid import men är nu löst med updaten. Version 1.21 Citera
Recommended Posts