Gå till innehåll

Allt om Tourney Manager!


hajen

Recommended Posts

  • Svars 104
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

skulle importera från HH mappen (party) på hårddisken men då hamnar alla sng under "duplicate torneys" och bara en av dom laddas in.

 

Vad beror det på?

 

har ingen aning där faktiskt. Testa att maila programmeran på

tourneymgr@gmail.com han brukar svara.

Eller kolla forumet på sidan http://www.tourneymanager.net

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej, ett nytt problem nu..

 

På fulltilt, allt fungerarade perfekt när jag spelade fullring med 9 spelare. Spelade iår ca 10 6-handed SNG och när dom laddas in registreas dom som fullring. Ger mig pris för tredje plats osv.

 

Går de att lösa på nåt sätt eller måste jag sitta och editera alla turneringar själv?

 

 

 

EDIT; Ser nu att jag har en sjukt gammal version av programmet.. Kanske är därför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej, ett nytt problem nu..

 

På fulltilt, allt fungerarade perfekt när jag spelade fullring med 9 spelare. Spelade iår ca 10 6-handed SNG och när dom laddas in registreas dom som fullring. Ger mig pris för tredje plats osv.

 

Går de att lösa på nåt sätt eller måste jag sitta och editera alla turneringar själv?

 

 

 

EDIT; Ser nu att jag har en sjukt gammal version av programmet.. Kanske är därför.

 

hehe jo det måste det vara. Det har kommit en massa uppdateringar för buggar på full tilt vad jag vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som vet hur man göra för att spara all info på TM om man ska formatera om datorn. Är det bara att kopiera över programmet på nån bärbar HD och så sparas all info automatiskt?

 

OK, nu är datorn formaterad vilket naturligtvis har lett till nästa problem. När jag försöker installera TM igen kommer det upp en ruta om att jag måste ha .NET Framework 2.0 (jag har ver. 1.1), samt en länk till där jag ska tanka ned den.

 

Men nu har jag installerat den fyra gånger och det verkar fortfarande vara 1.1 när jag tittar i kontrollpanelen. Måste jag ta bort den första versionen, eller hur ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är den jag har laddat ned, men jag har inte testat att avinstallera, trodde nåt allvarligt kunde hända om jag bara plockade bort en windowsfil så där.

 

 

EDIT: Nu har jag avinstallerat 1.1, men när jag öppnar upp installationsfilen donetfx så kommer det bara upp en liten ruta om att den extraherar en massa filer, sedan händer ingenting mer...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 3 months later...
  • 4 weeks later...
Importerade någna sng, fick error på 2 st, men vart hittar jag de? Eller måste jag leta igenom alla :(

 

Det är lugnt, bara att uppdatera direkt från mappen igen så kan du läsa av felet. De HH som redan är redovisade kommer inte att åka in en andra gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...