Gå till innehåll

zomg! eury har nu tio tusen inlägg! (#1265)


eurythmech

Vilken look ska eurythmech ha på SM? Bilder på s. 44  

127 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken look ska eurythmech ha på SM? Bilder på s. 44



Recommended Posts

  • Svars 1,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag är så grymt sugen på att radera någon av Eurys oneliners från 2005.

Härligt att se att du gillar bäska; har du prövat bäska tonic? Perfekt förgrogg. Radiohead på Roskilde är grymt lockande tyvärr...

 

Saint Bjorn: Stämmer. Hjort har något hundratal fler inlägg än gdaily. Myssion har en fjärdeplats på 7,5k inlägg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Wtf är det där längst ned till vänster i rebusen, en livmodertapp?

Jag såg direkt vad det är, vet inte om det är bra eller dåligt. Har nog en lösning på rebusen, bara ett ord som hänger lite löst.

 

Och grattis till 10000-klonken, vad ska du göra med alla pengar? Eller, eh, vänta nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

10000? Man får ställa sig i raden av gratulanter (jag bestämde mig för att gratulera till slut, det är ju i fettbrandsmått mätt en prestation i alla fall).

 

Sen vet jag inte om du *** censur pga hemlighetsmakeri, jag vill knäcka rebusen, men det återstår att se. Jag ska fundera på den hela vägen till dagis.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag funderade lite angående handen i ditt 10.000e inlägg och fann den ganska intressant efter att ha tänkt på den ett tag. När jag först bläddra igenom handen tänkte ja bara att de var rätt standard att bli av med markerna där. Mot random $27 spelare skulle ja vilja påstå att de är ett helt ok läge att få in markerna då de finns en hel del händer han skulle kunna visa.

 

De intressanta med handen är igentligen hur annorlunda förutsättningarna blir beroende på vilken spelare man möter. Trotts att vi har top 2 här så slår vi knappast en duktig spelare särskillt ofta. Jag skulle nog oxå säga att hans HD när han slår om flop borde vara 22,66,A2,A6. Ifall man vet att fi är en stabil regular borde man alltså kunna komma undan på floppen när han spelar så pass genomskinligt. På turn ser jag nästan ingen hand du slår som han betar sådär med. Skulle vara A2 isånnafall.

 

Du borde mao kunna göra ett riktigt snyggt vik här. Dock borde du nog göra de tidigare än river isånna fall (som du tyckte). Har vi väl synat oss dit har vi väl ingen anledning att vika just där? Skulle förmodligen aldrig klara de i praktiken själv.

 

fi spelar väl handen ganska genomskinligt, men å andra sidan tycker ja han måste försvara sig pga färgdrag.

 

-----------------------------------------------

 

Lite tankar kring den något speciella handen bara. Hoppas de låg nått vettigt i vad jag skrev iaf, eller så snackar ja bara i nattmössan som vanligt? :mrgreen:

 

Grattis (eller vad man ska säga) till 10k inlägg. Undrar hur många timmar du har lagt på detta forum. :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...