DaPine87 Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 20" samsungen i shopen är ju helt ok, så har du poäng över är det ju bara att slå till
Njursparven Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Japp, har själv en sån samsung och är helnöjd. Samsung har ett bra rykte överlag.
eurythmech Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Postad 7 April , 2007 Cool, då får jag grinda FPP igen, jag gjorde av med ett gäng på diverse satelliter nyligen Ang att spela 27or så tror jag att man i regel har bättre timlön på 16, fast ska man spela 60or eller högre så känns det nog bäst att mellanlanda på 27or först. Jag tänkte btw lägga upp en liten omröstning med idolbilder, men det sket sig. Fick inte upp några nya bilder. Hmm vänta...kanske kan improvisera med gammalt.
Gäst Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Cool, då får jag grinda FPP igen, jag gjorde av med ett gäng på diverse satelliter nyligen Ang att spela 27or så tror jag att man i regel har bättre timlön på 16, fast ska man spela 60or eller högre så känns det nog bäst att mellanlanda på 27or först. Jag tänkte btw lägga upp en liten omröstning med idolbilder, men det sket sig. Fick inte upp några nya bilder. Hmm vänta...kanske kan improvisera med gammalt. sexigt.
eurythmech Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Postad 7 April , 2007 Sexigt var bara förnamnet. Det ser ut som det finns fyra huvudalternativ! Bikern, Marx, Charmören och Klassikern Eventuellt kan man skapa nån ny kreation också. Jag är f.ö relativt säker på att tröjorna på Marx och Klassikern bara är lika varandra till utseendet, och inte samma tröja.
eurythmech Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Postad 7 April , 2007 Jahaja, så skulle man komma på hur man gör omröstningar också
kfluffie Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Najs Pictures så här efter påskmaten att sjunka ner till .. Pollar gör du genom att trycka på "Ändra" på ditt första inlägg i boken.
Andrew_W Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Det är alltså sexigaste bilden vi ska rösta fram?
eurythmech Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Postad 7 April , 2007 Det är alltså sexigaste bilden vi ska rösta fram? Nej, det blir väl för mycket huvudbry. Jag var lite otydlig, jag är lite osäker på min look inför SM, vet inte vad jag ska välja. Kanske en Gustav II Adolf kan vara intressant också? Pollen fick jag inte till, hur jag än försökte
eurythmech Postad 7 April , 2007 Författare Rapport Postad 7 April , 2007 Glad påsk eury. grejt, ty ty
Juggler Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Så att eury ska göra någon kombo mellan bikern och charmören?
Bluwajt Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Hoppas verkligen vi får se en bild på den färdiga looken sen
Albert Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Imponerande skäggväxt. Don Juan-skägget är ju nöten om du låter det växa lite på sidorna på muschen och sedan tvinnar upp sidorna så att muschen får formen av en banan.
Max Cady Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Du måste fan i mej ha musche! Det är så jävla roligt med mustasch så det finns inte . För övrigt har du lika mycket skägg på marxbilden som jag kommer lyckas få ihop sammanlagt under hela mitt liv! Se till att sparka röv i Tallinn!
Andrew_W Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Nej, det blir väl för mycket huvudbry. Nu har jag röstat på sexigaste looken. Tyvärr har ju Marx-looken fått lite fler röster. Aja, lycka till ändå.
The Grand Bark Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Imponerande skäggväxt. Don Juan-skägget är ju nöten om du låter det växa lite på sidorna på muschen och sedan tvinnar upp sidorna så att muschen får formen av en banan. Är inte rakbacksnack förbjudet på forumet?
teddybeahr Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Är inte rakbacksnack förbjudet på forumet? *Drar på smilbanden* eury måste få rätt fet rakback som highstake-skäggodlare
hajen Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 Rösta blankt, hittade ingen bild med ihopväxta ögonbryn.
Grindvalen Postad 7 April , 2007 Rapport Postad 7 April , 2007 HAHA Det är alltså sexigaste bilden vi ska rösta fram?
eurythmech Postad 8 April , 2007 Författare Rapport Postad 8 April , 2007 Kanske får se omröstningen som rådgivande
Recommended Posts