Gäst Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Skulle eventuellt vilja ha en standardöppning som inte är i jämna multiplar av bb ibland. Typ 2.5 bb sent i turrarna. Men hålla på o skriva in hela tiden orkar man ju inte. Sååå...är det nån som vet om det finns nåt script eller så? Efterfrågas här oxå. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2006 Nja....skatta kommer jag aldrig att göra. Trodde du gillade skatter? Definitivt, men lite rim och reson efterfrågas i det här fallet. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2006 Sjukt riggat. Lirade en 500FPP turbo rebuy satellit till WCOOP event #13 ($300+20 shorthanded pot limit texas) och tog ett av två säten. Den 27/9 blir det åka av! edit: lyckades slå ut SirEklund på finalbordet med Ax mot bättre Ax. Sry. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hajen Postad 1 September , 2006 Rapport Share Postad 1 September , 2006 Sjukt riggat. Lirade en 500FPP turbo rebuy satellit till WCOOP event #13 ($300+20 shorthanded pot limit texas) och tog ett av två säten. Den 27/9 blir det åka av! edit: lyckades slå ut SirEklund på finalbordet med Ax mot bättre Ax. Sry. grattis bra jobbat Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2006 Sjyrre, men kom tillbaka om en månad när jag har hittat $100k klonken Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2006 XxPanchoXx: nice hit luckbox Omahachatten är bäst som alltid. (Överpar,flushdrag,holk turnar färgstege mot topset) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2006 Sjukt bra flyt i SnGs hittills idag. Om ni undrar varför det aldrig kommer några hh:s så är det för att jag spelar perfekt poker och inte har något att fråga mig själv om Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 son of a...morr spott fräs....fan måste alltså tvåborda för att jag har annat för mig men har hunnit med 6 OTM på kort tid spott fräs suck! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 måste....skrika...klarar inte variansen... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Hur kan man torska 8-10 raka inköp mot tomtar som limpar JTs och sen synar all-in för 8 bb? Hur kan bb alltid vakna med en hand när man gör ett bra move? Hur kan floppade toppset inte stå? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Jag bör dega in här va? PokerStars No-Limit Hold'em Tourney, Big Blind is t600 (5 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) SB (t1430) Hero (t2965) UTG (t3760) MP (t1805) Button (t3540) Preflop: Hero is BB with 9, 6. 1 fold, MP raises to t1200, 2 folds Är väl uppe i ca 12 avslutade och samtliga OTM idag. Älskar poker! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Dom jävla tomtarna har hälften av markerna med 4-5 spelare kvar men openlimpar, och utklassar mig resultatmässigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 13:e gången gillt. Den som uppfann poker kan suga mina kulor. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 13:e gången gillt. Den som uppfann poker kan suga mina kulor. Givetvis en tredjeplats. Mongobongo-sugminkuk-chippon limpar JTo eller J9o eller nåt från knappen på 200/400 och sb completar, jag ställer med AA och...ja...ridå. DET GÅR INTE ATT SLÅ DOM Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Jag spelar inte dåligt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jake Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 ta en paus Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Solidify Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Fattar inte varför ni envisas med att spela på stars när det finns så många sajter som inte premierar uselt spel med usla startkort Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Andrew_W Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 I feel you. Just nu GÅR det bara inte. Jag ska börja spela NL (inte dina bord då förstås) och spela som ett mongo och dra ut varenda jävel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 ta en paus Jag vägrar! Jag spelar som en gud I feel you. Just nu GÅR det bara inte.Jag ska börja spela NL (inte dina bord då förstås) och spela som ett mongo och dra ut varenda jävel. Problemet är bara att om man spelar som ett mongo och vinner, så lyckas man inte tilta dom asen eftersom man i deras ögon med största sannolikhet har spelat stor poker. En switch kanske vore på sin plats. Du lirar NL och jag FL. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrBarry Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Tjena Eurytmech, hur du nu stavar det. Hoppas du knäcker sng-träsket rejält! Undrar dock: Initialt i din dagbok nämner du vid två tillfällen att du besväras av atropi postflop. Eftersom du kan vara lite näbbig då och då blir jag ju tvungen att fråga dig om det inte kan vara atrofi du avser, vilket är det kanske mer vedertagna uttrycket. Det andra är iaf ingenting vi svänger oss med till vardags. Bästa lycka vid borden tillönskas! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Tjena Eurytmech, hur du nu stavar det. Hoppas du knäcker sng-träsket rejält! Undrar dock: Initialt i din dagbok nämner du vid två tillfällen att du besväras av atropi postflop. Eftersom du kan vara lite näbbig då och då blir jag ju tvungen att fråga dig om det inte kan vara atrofi du avser, vilket är det kanske mer vedertagna uttrycket. Det andra är iaf ingenting vi svänger oss med till vardags. Bästa lycka vid borden tillönskas! Tack. Jag har blivit en smartare man Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Dagens första pass är då avslutat. Ca 17 inköp back Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 3 September , 2006 Rapport Share Postad 3 September , 2006 Dagens första pass är då avslutat.Ca 17 inköp back Segt. Bara jobba 5-6 raka vinster nästa pass nu då, jobba jobba. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Tror jag skrev fel iofs, bör ha varit 11 inköp. Piece of cake Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 3 September , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 September , 2006 Kopplar av med lite Omaha. Hade nyss AAKQds, måste vara något slags personligt rekord Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts