fredyr Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Testar lite PLO8 på lägsta möjliga nivå. Hur ska jag göra här? Även om jag ser turn, kan jag inte syna en pott-bet igen väl? Poker Stars Pot Limit Omaha Hi/Lo Ring game Blinds: $0.01/$0.02 8 players Converter Pre-flop: (8 players) Hero is CO with K:heart: 3:spade: A:heart: 5:diamond: UTG calls, UTG+1 calls, 2 folds, Hero calls, Button calls, SB calls, BB checks. Flop: 9:club: 2:diamond: 4:heart: ($0.12, 6 players) SB checks, BB checks, UTG checks, UTG+1 checks, Hero checks, Button bets $0.12, SB calls, BB calls, 2 folds, Hero ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Dunka för allt du är värd på floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 31 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Jag synade floppen för jag hoppades på att backa in ett hjärter om inte något att mina wrapkort kom. Då hade jag tryfflat in på turn iaf. Men jag tycker det är svårt att värdera såna här draghänder. Har jag räknat rätt i att jag har 12 outs till wrappen, plus ett gäng till för att bara få en nötlåg? Jag underskattade nog mina outs i stridens hetta... Du har nog rätt, jag borde kängat in på floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 31 Juli , 2006 Rapport Share Postad 31 Juli , 2006 Mycket bra flopp, nötlågdrag och stegdrag (och runner-runner nötfärgsdrag) så du skulle själv ha bettat pott när det var din tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts