Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Som jag förstår det bådar det illa för alla CG spelare på Party, en extra avgift på 50c kommer tas i varje rakad pott över $5, detta gäller förvisso bara monster-borden, MEN party byter ut alla "vanliga" bord succesivt mot monster bord. Dessa pengar kommer gå till så kallade "monster freerolls" varje vecka, dessa är dock inga freerolls då man bidrar med mkt pengar varje vecka.

Nån på 2+2 räknade ut att om man var en 10bb/100händer vinnare på NL100 sjunker man ner till 7.25bb/100händer. Många marginella vinnare kommer att bli förlorare. En del "storspelare/VIP" har blivit lovade en bonus, detta gäller naturligtvis bara ett fåtal spelare och jag tror inte att denna bonus på något sätt täcker upp deras förluster.

Spelare som jag, som spelar NL25/NL50 CG ser det inte bra ut för. Vi kommer inte få någon kompensation och OM vi blir inbjudna till freerollen lär jag inte ha nån chans då jag ALDRIG spelar MTTs.

Det här verkar vara åt helvete, ska man behöva byta site nu till stars?

länk till 2+2