booring Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Bara jag som möter på botar på heads upen på B2B? Mött minst 3st nu. De spelar sena nätter, stakes 10-50euros. Ingen utav de har imponerat, sen jag lyckades lista ut hur de spelar är det svårt att förlora. De minibettar tomma hela vägen. Vill man bluffa dem bör man vänta tills river för de viker sällan A hög. Förstår inte hur folk kan använda dem med tanke på hur usla de funkar. Citera
hf89fc Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Bara jag som möter på botar på heads upen på B2B? Mött minst 3st nu. De spelar sena nätter, stakes 10-50euros. Ingen utav de har imponerat, sen jag lyckades lista ut hur de spelar är det svårt att förlora. De minibettar tomma hela vägen. Vill man bluffa dem bör man vänta tills river för de viker sällan A hög. Förstår inte hur folk kan använda dem med tanke på hur usla de funkar. Säg tll B2B om det är så iaf Citera
Joeduck Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Vill man bluffa dem bör man vänta tills river för de viker sällan A hög varför klaga? Citera
Monkey Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Om jag märkte at jag spelade mot en dålig bot skulle jag aldrig säga till supportern, men det kanske bara är jag Citera
duckstab Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Det måste väl vara så att den typen av spel som en bot spelar, förutsatt att det verkligen är en bot, är ett vinnande koncept. Ingen kan väl vara så korkad att han kör en bot som går med långsiktig förlust? Om det inte är så att man har fångat den på teststadiet förstås. En bot som förlorar mina pengar åt mig medans jag ser på tv eller diskar. Vilket koncept. Sparar mycket tid, så det kan nog vara EV+. Citera
spinner Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Det måste väl vara så att den typen av spel som en bot spelar, förutsatt att det verkligen är en bot, är ett vinnande koncept. Ingen kan väl vara så korkad att han kör en bot som går med långsiktig förlust? Om det inte är så att man har fångat den på teststadiet förstås. En bot som förlorar mina pengar åt mig medans jag ser på tv eller diskar. Vilket koncept. Sparar mycket tid, så det kan nog vara EV+. De flesta botar är nog de facto på teststadiet. Botar som lirar vinnande långsiktigt på lite högre nivåer hoppas vi inte finns, ännu... Sedan är det inte säkert att en bot måste vara usel bara för att man själv kan slå den. Mot en viss spelartyp, eller mot någon som inte läser spelet så bra kan de mycket väl vara vinnande. Problemet med att skapa en bra vinnande bot är nog just att få den att spela i olika situationer mot olika spelartyper samt varierande spel. Citera
Recommended Posts