413x4nd3r Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Hej! Undrar bara om någon har koll på partypokers markerset? Alltså de man kan köpa för partypoints.. Är de något att ha? Jag och några kompisar använder för närvarande ett markerset från Överskottsbolaget, alltså inget märkvärdigt alls. Vi är inte kräsna men om jag nu kan köpa ett markerset (även om det är "gratis") vill jag veta om det är bra först. Mvh PS. Om någon har bilder på själva markerna får ni gärna dela med er ds Citera
magnell Postad 11 Augusti , 2006 Rapport Postad 11 Augusti , 2006 Beställde ett sånt markerset. Är som vilket set som helst, funkar perfekt. Citera
PartyPoker Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 413x4nd3r: Skicka mig ett PM med ditt account-name så kan jag skicka över några provmarker till dig så får du klämma och känna lite själv på dem innan du bestämmer dig. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
413x4nd3r Postad 13 Augusti , 2006 Författare Rapport Postad 13 Augusti , 2006 haha vilken service! PM på väg Citera
deadfish Postad 13 Augusti , 2006 Rapport Postad 13 Augusti , 2006 är markerna "brandade" eller är det bara väskan? Citera
PartyPoker Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Markerna har en liten logga på sig. Jag ska försöka ordna fram ett foto på en marker och lägga upp här så fort jag är tillbaka från semestern. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Cyntax Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Är det här tråden vi frågar om Partypoker partyshop? Då undrar jag om det är ETT nummer av pokertidningarna eller en årsprenumeration man får? Citera
Mr_Mitac Postad 14 Augusti , 2006 Rapport Postad 14 Augusti , 2006 Är det här tråden vi frågar om Partypoker partyshop?Då undrar jag om det är ETT nummer av pokertidningarna eller en årsprenumeration man får? Tyvärr så måste du bo i USA för att kunna beställa. Men för att svara på din fråga så är det ett års prenumeration man får Citera
slicken Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Måste man bo i USA för att få beställa nåt överhuvudtaget med partypoints eller är det bara tidningen du menar? Citera
Mr_Mitac Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Måste man bo i USA för att få beställa nåt överhuvudtaget med partypoints eller är det bara tidningen du menar? Finns vissa produkter som man måste bo i USA för att kunna beställa, men det är inte alla, det syns när du väljer produkten.. Citera
Recommended Posts