w00d Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Någon som vet vad det är för skillnad på Party Poker Store's "PARTYPOKER PLAYING CARDS" för 1,000 och 1,500 pts? Väldigt tacksam för svar! Citera
fredztr Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Vet inte vad det är för skillnad men jag har iallafall köpt dom för 1,5k pts och dom funkar kanon. Citera
w00d Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2006 Vet inte vad det är för skillnad men jag har iallafall köpt dom för 1,5k pts och dom funkar kanon. okej! är det en kortlek av plast eller en i papper? Jag vill helst ha en i plast :] Citera
Sursmurf Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 1000p lekarna är av papper och av låg kvalitet. Ungefär sånt som du kan förvänta dig av "två för 10:-" på ditt lokala lågprisvaruhus, om du förstår vad jag menar. /Smurf Citera
w00d Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2006 1000p lekarna är av papper och av låg kvalitet. Ungefär sånt som du kan förvänta dig av "två för 10:-" på ditt lokala lågprisvaruhus, om du förstår vad jag menar. /Smurf Okej! Har du koll på om 1,500pts-kortlekarna är av plast eller av papper? Citera
back Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 1000p lekarna är av papper och av låg kvalitet. Ungefär sånt som du kan förvänta dig av "två för 10:-" på ditt lokala lågprisvaruhus, om du förstår vad jag menar. /Smurf Okej! Har du koll på om 1,500pts-kortlekarna är av plast eller av papper? De är i plast. Mycket sköna enligt mitt tycke. Citera
Macallan Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Jag tog med en Party-plastlek till jobbet och efter 200+ timmars användande (varav en hel del utomhus) är den fortfarande hel. Färgen på baksidan är dock sliten och korten är klibbiga (det går säkert att fixa med en tvätt men det är inte som orkar). Många av användarna är kortleks-missbrukare (en Öbergs-lek brukar hålla i en vecka eller två) och kortleken har utstått random kaffespill och dylikt. Citera
w00d Postad 29 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2006 Jag tog med en Party-plastlek till jobbet och efter 200+ timmars användande (varav en hel del utomhus) är den fortfarande hel. Färgen på baksidan är dock sliten och korten är klibbiga (det går säkert att fixa med en tvätt men det är inte som orkar). Många av användarna är kortleks-missbrukare (en Öbergs-lek brukar hålla i en vecka eller två) och kortleken har utstått random kaffespill och dylikt. Det låter mycket lovande :] Jag har en lek från Tribeca som jag är mkt nöjd med :] Tänkte det var dags att prova PP's lekar oxå :] Tack för alla svar! Citera
413x4nd3r Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Någon här kanske har testat PPs marker också? Har gjort en tråd med frågan också men eftersom att det är så livat här och i samma genre så frågar jag här med ONTOPIC: Fick en papperslek från partypoker när dom delade ut sådana i stockholm förut, den är precis som de man köper i tvåpack på konsum för en tjuga. Plastlek ska beställas med points nu och den bör ju i alla fall vara bättre Citera
Recommended Posts