Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
Vet inte vad det är för skillnad men jag har iallafall köpt dom för 1,5k pts och dom funkar kanon.

okej! är det en kortlek av plast eller en i papper? Jag vill helst ha en i plast :]

Postad
1000p lekarna är av papper och av låg kvalitet. Ungefär sånt som du kan förvänta dig av "två för 10:-" på ditt lokala lågprisvaruhus, om du förstår vad jag menar.

/Smurf

Okej! Har du koll på om 1,500pts-kortlekarna är av plast eller av papper?

Postad
1000p lekarna är av papper och av låg kvalitet. Ungefär sånt som du kan förvänta dig av "två för 10:-" på ditt lokala lågprisvaruhus, om du förstår vad jag menar.

/Smurf

Okej! Har du koll på om 1,500pts-kortlekarna är av plast eller av papper?

De är i plast. Mycket sköna enligt mitt tycke.

Postad

Jag tog med en Party-plastlek till jobbet och efter 200+ timmars användande (varav en hel del utomhus) är den fortfarande hel. Färgen på baksidan är dock sliten och korten är klibbiga (det går säkert att fixa med en tvätt men det är inte som orkar). Många av användarna är kortleks-missbrukare (en Öbergs-lek brukar hålla i en vecka eller två) och kortleken har utstått random kaffespill och dylikt.

Postad
Jag tog med en Party-plastlek till jobbet och efter 200+ timmars användande (varav en hel del utomhus) är den fortfarande hel. Färgen på baksidan är dock sliten och korten är klibbiga (det går säkert att fixa med en tvätt men det är inte som orkar). Många av användarna är kortleks-missbrukare (en Öbergs-lek brukar hålla i en vecka eller två) och kortleken har utstått random kaffespill och dylikt.

Det låter mycket lovande :] Jag har en lek från Tribeca som jag är mkt nöjd med :] Tänkte det var dags att prova PP's lekar oxå :]

Tack för alla svar!

Postad

Någon här kanske har testat PPs marker också? Har gjort en tråd med frågan också men eftersom att det är så livat här och i samma genre så frågar jag här med :)

ONTOPIC:

Fick en papperslek från partypoker när dom delade ut sådana i stockholm förut, den är precis som de man köper i tvåpack på konsum för en tjuga.

Plastlek ska beställas med points nu och den bör ju i alla fall vara bättre :)