chrissy Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 gjorde en kul o jäkligt galen grej igår kväll på unibets casion satta in 250€ på casion och satsade allt på en hand (det är mycket pengar för mig.... klonk sa det o jag hade dubblat upp.. dum som jag va satsade jag allt 500€ på nästa hand.. KLONK sa det där med 1000€ 750€+ på under minuten.....måste säga att jag va skapligt nerövs när jag tryckte på spela knappen med 500 bettet..... en upplevelse...ville bara dela med mig av detta...dock inget jag rekomenderar men ibland ska man ju ha tur Citera
jaroiten Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewforum.php?f=65 Citera
Nidson Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Grattis! Det bästa du kan göra är nog att köpa nåt gött för pengarna och hålla dig borta från Black Jack i fortsättningen. Citera
larsdissler Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Grattis!Det bästa du kan göra är nog att köpa nåt gött för pengarna och hålla dig borta från Black Jack i fortsättningen. Agreed, black jack har en förmåga att gå (som bäst) jämt upp.. Citera
snerki Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Grattis!Det bästa du kan göra är nog att köpa nåt gött för pengarna och hålla dig borta från Black Jack i fortsättningen. Agreed, black jack har en förmåga att gå (som bäst) jämt upp.. Det menar du inte? Citera
pecks Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Nej va fan, nu är du ju HET på black jacken. Bara att köra på Citera
Torsus Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Pröva blackjackturneringar i stället... Citera
bzkt Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Pröva blackjackturneringar i stället... Går det att ha EV+ i BJ-turneringar? Kom ihåg att jag laddade ner World Series of Blackjack förut, där var det typ folk som hade skrivit böcker och grejer i ämnet. Men för mig såg det bara lotto ut. Citera
Torsus Postad 29 Juli , 2006 Rapport Postad 29 Juli , 2006 Pröva blackjackturneringar i stället... Går det att ha EV+ i BJ-turneringar? Kom ihåg att jag laddade ner World Series of Blackjack förut, där var det typ folk som hade skrivit böcker och grejer i ämnet. Men för mig såg det bara lotto ut. Nja, kan man sin turneringsstrategi rätt så har man en fördel, inget tvivel om den saken. Det kan tyckas som lite lotto i och med att det ofta avgörs i sista rundan men kan man rätt satsningsstrategi så har man en klar fördel. Citera
Hagabo Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Har inga problem med att spela på ev- spel, men att bumpa upp HE med flera procentenheter genom att sätta allt på en hand låter lite väl dumt. Men då räknar jag inte med klokingskills för det besitter jag inga i BJ. Grattis till vinsten Citera
Recommended Posts