Gå till innehåll

WSOP 2006: No ".com" For Entrants

MGRacing

Recommended Posts

Vissa lager är dummare och uddlösare än andra. De flesta företag har ju ändå .com i sin adress. Då räcker det alltså att ha "Partypoker", "Pokerstars", etc, på sin tröja. Alla kommer ändå att knappa in .com på din dator när de ska ut på party eller stars. Det är ungefär som att man idag ofta utelämnar www eftersom det ändå är så självklart i en webbadress.

Nej, det racker inte att utelamna .com. Det maste vara .net (eller.tv). De som hade trojor utan nagon webhanvisning alls fick anda en klisterlapp med ".NET" pa trojan. Battre det, for da fattar ju alla anda att det ar .com.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag fick net-lappar över poker.se "för säkerhets skull". Visst, som att poker.se och poker.set/com är samma sak. Detta då poker.se är en infosajt, inte en spelsajt.

Jag letade förgäves efter en worldseriesofpoker.com-tröja att kköpa så jag kunde kräva en net-lapp på den. När nu inte det gick så spelade jag i protest med tröjan ut och in.

Min nästa artikel i cardplayer europe kommer att handla om hur jävla illa journalisterna behamdlats och hur utsugna spelarana varit, och jämföra lite med EPT...

Länk till kommentar

Min nästa artikel i cardplayer europe kommer att handla om hur jävla illa journalisterna behamdlats och hur utsugna spelarana varit, och jämföra lite med EPT...

Jag kan gladeligen forse dig med extra material. Har t.o.m pa film nar en vakt handgripligen foser bort mig trots att jag pakallat hans uppmarksamhet tidigare och langt i forvag meddelat att jag skulle vara innanfor avsparrningarna sa fort spelaren jag foljde gick all in. (Reglerna for dagen var att man som journalist endast fick vara innanfor avsparrningarna 15 min at gangen och da med "eskort").

Jag upplyste dock i harda ordalag bade managers och "floor" om att det ar vi som betalar deras loner och att WSOP skulle statt sig slatt mot andra high stakes-turrar om det inte vore for pokersajter och media.

Länk till kommentar