derra Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Dags att göra ett move, väntar bara på att chipleadern ska börja sno igen så får man hoppas han inte har en hand när man stoppar in.. har precis så mycket så det iaf svider lite för dom att hitta syn med AT/AJ osv.. Citera
derra Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Partypoker riggen verkar lite överdriven ikväll. Jag menar brädan behöver inte vara 46Q64 när man synar en shortstack med 64 från BB.. Citera
goozzze Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Var i princip ute (ca: 2 BB kvar) men hittade AA och lyckades 3-dubbla stacken så nu är man strax över 10 BB igen Råkade misslyckas med blindstöld så inte riktigt 10 BB. Citera
derra Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Ute, inte mycket att göra höjjde lite för mycket preflop med K9s som var den bästa handen jag sett på ett tag och blev commitad att syna en all in från BB med AQ.. sen hittade jag KQ i BB och hade bara ca 100k kvar så var tvungen att syna en all in och han hade också AQ.. fick iaf 2000$ för besväret.. Tack till er som tittat och hejjat! Citera
goozzze Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Oerhörd flyt just nu. Först lyckas man klonka flush efter att ha desperat degat sina 2 kvarvarande BB från utg med A8s. Varvet efter får jag KK i BB och lyckas få in allt en gång till. Citera
goozzze Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 17'e plats satt fint. Har lyckats hamna utanför pengarna samtliga 5 gånger som jag tidigare försökt mig på partys söndagsturnering och funderade nästan på att skippa den idag. Det är dock snart slut på semestern så jag fick för mig att köra ett skott till eftersom det är den sista lediga måndagen på ett tag. Citera
gdaily Postad 31 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 31 Juli , 2006 Grattis, synd det inte gick hela vägen Citera
Recommended Posts