nachoo Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 kalle anka satt på en planka och ropade så hära..... Citera
Smitaren Postad 30 Juli , 2006 Rapport Postad 30 Juli , 2006 Lycka till Rickard! Hälsa dom andra.. Vilken dag spelar du förresten? Citera
Stahl Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Snag kommer att vinna, det är det jag alltid sagt. Citera
fredde80 Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Ursäkta om jag inte har koll, men vem är KalleAnka? Han har inte skrivit ut något namn så kan inte följa några framsteg Citera
staris Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Jag önskar Kalle Anka och hans följe lycka till! Och väntar med spänning på att Simbapoker ska slå upp sina portar! Citera
KalleAnka Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Ursäkta om jag inte har koll, men vem är KalleAnka? Han har inte skrivit ut något namn så kan inte följa några framsteg He Frede, jag heter Rickard Johansson, vi har ett team som heter SimbaPoker. Teamet är jag, Martin Cederkrantz, Peter Gunnarson, Andreas Jönsson och Karl "all-in" Möller.. Jag skriver också i tidningen Poker Europa Citera
mickol Postad 3 Augusti , 2006 Rapport Postad 3 Augusti , 2006 Är det du som är kalleanka2 eller något sånt på B2B? Citera
Stahl Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Förväntar mig att ni kommer till 1500 freezeouten på tisdag och berättar krigshistorier från vegas! Citera
Recommended Posts