Bjorn_ Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 I gametime plus finns det ju en option på att se vissa snittstats på bordet man sitter, färmst då Vpip och PFR. Har inte funderat så mycket på dessa tidigare men börjat titta en del på dessa numera. Vore intressant att veta hur dessa skiljer sig åt mellan olika nätverk och limits och bordstyper (fullbord eller shorthanded). Vore också intressant att veta om det brukar variera mycket från gång till gång och bord till bord. Spelar själv mest FLT $2/4 tiobord på crypto och i princip ligger vpip alltid mellan 16 och 19 och PFR mellan 6 och 9. Pratar altså om snittet på bordet, självklart ligger enskillda spelare utanför det spannet. Är detta "standard" om man jämför med andra siter på liknande nivå eller är det stora skilnader? /Bjorn Citera
Svinto Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Under the "golden days" på PP för ett drygt år sen spelade jag väldigt sällan på $2/4-bord med ett bordsvp$ip under 25 men det berodde nog till stor del på att det inte fanns några SH-bord på den nivån. Jag tror att snittet brukar ligga runt 20 när jag då och då jagar jackpot på PP. Citera
Recommended Posts