Lunkan88 Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 FI ser 60% av flopparna, höjer 25% av sina händer. Party Poker 1/2 Hold'em (9 handed) Hand History Converter Tool from FlopTurnRiver.com (Format: FlopTurnRiver) Preflop: Hero is UTG with J, J. Hero raises, 2 folds, MP2 calls, 5 folds. Flop: (5.50 SB) 5, 7, 6(2 players) Hero bets, MP2 calls. Turn: (3.75 BB) A(2 players) Hero bets, MP2 raises, Hero folds. Final Pot: 6.75 BB Trots att han är lösaggressiv har jag svårt att se att han bluffar då jag har spelat tight och esset mycket väl kan ha träffat mig. Pottoddsen är inte heller särskilt tilltalande då jag troligen måste syna ytterligare bet på river. Citera
morberg Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Jag tror det är ett misstag att lägga ner där och han kan mycket väl försöka sig på en rövare när A kommer. Färgdraget i spader är inte en omöjlighet om han är agg. även post-flop. Syna höjningen på turn och check-syna river. Citera
Svinto Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Jag hade foldat och synat lite frikostigare mot just den spelaren om en liknande situation skulle uppstå senare. Jag tror inte att du tar hem potten var fjärde gång. Förutsatt att du inte har någon annan anledning att tro att han skulle bluffa. Och de gånger han slår dig får du garanterat betala två bet medan det inte är alls lika säkert att han bettar igen på rivern de gånger du vinner. Citera
Plantinga Postad 2 Augusti , 2006 Rapport Postad 2 Augusti , 2006 Vi vill inte ge gratiskort på turn, men eftersom FI är LAG är det mycket möjligt att han/hon sköter betandet åt oss. Checksyna turn och river istället. På så vis förlorar vi mindre när vi är efter och vinner även när vi är före. Citera
Recommended Posts