wheelinho Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Snabbfråga bara. I pokertracker står det: Total rake, och under en summa säg 100. hur mkt $$ har jag rakeat då? är det 100$? Citera
Joeduck Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 använder ej PT men har du inställt PT på $ så borde det vara $, procent lär det inte vara för rake X är 100%rake oavsett hur du vänder på det. Rakeback är något helt annat Citera
elvisero Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Tror han undrar om det är bordens totala rake eller din egen totala rake. Jag vet dock inte svaret, men skulle gärna vilja veta. Citera
TANDEMCYKELN Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Tror han undrar om det är bordens totala rake eller din egen totala rake. Jag vet dock inte svaret, men skulle gärna vilja veta. På General Info ser du din egen rejk. På Summary ser du den totala rejken för aktuell nivå och sajt. På Summary kan ni också se hur stor del av potten som rejkas bort i gemen. Jämför siffrorna för olika sajter och nivåer. Intressanta siffror. Citera
Recommended Posts