johper Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 http://di.se/Index/Nyheter/2006/07/26/195314.htm?src=xlink Kanske inte var helt oväntat. Någon som vet vad Unibet ska köra på för plattform nu? Citera
johper Postad 26 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2006 Som ladbrokes? Microgaming fast inte tillsammans med andra... Citera
Eldkvarn Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Unibet finns med på listan över skins på sidan primapoker.com Citera
ladatarzan Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Kommentarer till artikeln: " 6. Pokerbubblan spricker Nu spricker pokerbubblan. Tråkigt att IT-företag i detta land baserat sin verksamhet på sådant. Okontrollerat spel på Internet skapar massor av olycka för folk. Inte minst när spelarna är ovetande om att de spelar mot (svenskutvecklade) pokerrobotar snarare än människor. Detta är osund verksamhet. Tore " "9. Pokerbubblan spricker II Jo nu går det utför. Först var det USA som går mot totalförbud mot internetgambling, typ poker och nu detta. Vilket blir första pokerbolaget som gör konkurs? byron " Citera
JoeFalk Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Unibet har funnits med över prima skins i 2 månader snart. Bytet sker i september vad jag förstod. Citera
eurythmech Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Unibet har funnits med över prima skins i 2 månader snart.Bytet sker i september vad jag förstod. Det har väl att göra med Unibets ägande i MrBookmaker? Citera
TANDEMCYKELN Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Unibet har funnits med över prima skins i 2 månader snart.Bytet sker i september vad jag förstod. OMG! Då kunde du tjänat pengar. Verkar inte vara många av 24h:s aktieägare som visste det. Citera
obby Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 jag tror inte att poker kommer bli förbjudet i USA, eftersom Pamela Anderson skulle ju aldrig ha öppnat en site nu isf. Citera
JoeFalk Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Lätt att va efterklok Blanka ned 24h hade ju suttit fint:) Kanske kan tjäna nu när de sjunker oxå iofs:) Citera
ladatarzan Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 jag tror inte att poker kommer bli förbjudet i USA, eftersom Pamela Anderson skulle ju aldrig ha öppnat en site nu isf. Lagen gäller väl endast bolag stationerade i USA. Fritt fram att spela på typ alla pokersiter med andra ord. Citera
eurythmech Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 jag tror inte att poker kommer bli förbjudet i USA, eftersom Pamela Anderson skulle ju aldrig ha öppnat en site nu isf. Lagen gäller väl endast bolag stationerade i USA. Fritt fram att spela på typ alla pokersiter med andra ord. Nej, det gäller bolag stationerade varstans och amerikanska banker. Citera
boman Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 så jävla bra, den renaste och skönaste siten av dom alla förstår äntligen att byta bort från det där tattarnätverket. b2b är utan tvekan världens mest riggade nätverk, man vinner inte utan magicrigg i ryggen. Citera
JoeFalk Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Håller faktiskt med om allt utom att man behöver en rigg i ryggen. Men B2B e ju fullständigt förstört av bonusar. Slaget om vip poängen borde sidan heta:) Citera
AAisking Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Unibet har funnits med över prima skins i 2 månader snart.Bytet sker i september vad jag förstod. OMG! Då kunde du tjänat pengar. Verkar inte vara många av 24h:s aktieägare som visste det. De har stått med på listan över primaskins, smart drag av unibet, att lämna det sjunkande skeppet och gå över till en mer tilltalande klient som inte är helt nedlusat av bonushoror och aptajta grajnders. Hmm.... pyramiden börjar kollapsa inifrån... slutet är nära. Citera
AAisking Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Håller faktiskt med om allt utom att man behöver en rigg i ryggen.Men B2B e ju fullständigt förstört av bonusar. Slaget om vip poängen borde sidan heta:) LOL, rätt åt 24h o b2b, riggen har kostat mer än den smakar... Nämen allvarligt, kolla in länken i början på tråden, 24h tappar unibet, hehe, 24h bannar amerikanska spelare, betomsports vd åtalas, det börjar lukta fisk om nätpokern. Jag har tidigare förutspått detta, detta är nog bara början, pokerbubblan kommer att spricka!!! Citera
pluntzky Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Håller faktiskt med om allt utom att man behöver en rigg i ryggen.Men B2B e ju fullständigt förstört av bonusar. Slaget om vip poängen borde sidan heta:) LOL, rätt åt 24h o b2b, riggen har kostat mer än den smakar... Nämen allvarligt, kolla in länken i början på tråden, 24h tappar unibet, hehe, 24h bannar amerikanska spelare, betomsports vd åtalas, det börjar lukta fisk om nätpokern. Jag har tidigare förutspått detta, detta är nog bara början, pokerbubblan kommer att spricka!!! Tja, folk har ju spelat poker i hundra miljarder år typ så jag tror inte risken är överhängande, jag skulle oroa mig mer över y2k buggen som skulle ta över vårt samhälle. Men det kanske var ett mått av ironi med... Citera
ladatarzan Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Alla företag går ju inte bra. Detta gäller även pokerbranchen. 24H verkar inte lyckats nå ut till en bredare marknad samtidigt som deras generösa bonusar gör att sidan imploderar inom kort? Citera
MrZingo Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Åh vad skönt! Alltid velat spela på Unibet, men verkligen avskytt klienten Nu kanske man kan börja spela där Bra jobbat Unibet Citera
Zyr Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 fattar fortfarande inte om de kommer bli ett skin till prima eller om det kommer köra eget som ladbrokes.. Citera
johper Postad 27 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 27 Juli , 2006 Nej, det vore intressant att få veta. Har Unibet tillräckligt stor spelarbas för att köra själva måntro? Citera
AAisking Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Tja, folk har ju spelat poker i hundra miljarder år typ så jag tror inte risken är överhängande, jag skulle oroa mig mer över y2k buggen som skulle ta över vårt samhälle. Men det kanske var ett mått av ironi med... Nja lite ironisk är jag allt, men det jag menar med bubblan är den explosionsartade utvecklingen av nätpoker, man övervärderar bolag, man lockar inte till sig nya spelare i lika stor omfattning, nätpoker är en tillfällig fluga, åtminstone på det sätt vi ser det idag med massor av nya spelare eller fiskar som man vill kalla dem. Det kommer nya intressen, nya flugor, nya tider, och nätpokern kommer att dala i popularitet. Jag tror att många bolag kommar att falla samman, gå ihop etc.. Såna här bubblor dyker upp med jämna mellanrum, bostäder, aktier, it, och nu poker. Bubblor har alltid och kommer alltid att finnas, men de spricker alltid, tyvärr tror jag att det är nätpokern som kommer att åka på bubblan denna gång. . Pokerspel på nätet kommer alltid att finnas men kommer mer o mer att bli av den typen som b2b blivit med en stor del av grajnders som sitter o samlar points i nån form av vip-tävlingar, inte så mycket poker utan mer bonusar för att hålla sin "edge". Citera
garvin Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 Unibet kommer att köra liknande upplägg som man hade på 24h, d v s low-limit cash games på egna bord men turneringar tillsammans med Prima-nätverket. Se http://www.poker.se/nyhet.php?artid=775 Citera
Recommended Posts