Gå till innehåll

Slow_fox - Cuttar av rullen lite =)

Slow_fox

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Idag har jag fått min TV :lol: så det har blivit mkt 360 åå jävlar vilken skillnad det är!! Hann med en session på 1.5h precis nyligen.. Nu ska jag återgå till xboxen =)

26/3

CG: +$306

Eurobet: $4899 (insättning 1750)

SvS: $4772

WPX: $228

Totalt: $9899

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gillar du Eurobet och SvS mest??

Vet inte vilken av dom som ska bli min "grindar-site"

Nja.. egentligen gillar jag nog Full Tilt bäst, men det är så krångligt för mig att sätta in pengar där då jag använder VISA i vamliga fall. Neteller verkar ju ta en avgift på 3.7% om jag inte har fattat det fel.

SvS tycker jag absolut att det finns värde i! Ongame har jag lirat på sen jag började så det är väl lite därför jag är kvar där. Plus att det är bra värde på Ongame..

Hej på dig murre :=). När kommer du till Örebro nästa gång så ska du få dig en åktur i livegame?

Tja krille! var ett tag sen =) Kommer nog redan på torsdag, du kan ju höra av dej om det blir nå!

Länk till kommentar

Usch! Så jobbiga sista sessions.. Börjar bra o plussar på stabilt sen vänder allt o jag går multiback! Vet fan inte vad som händer... Vissa händer lira jag väl inte jätte bra men annars så tycker jag att jag lirar bra... Surt känns det iaf!

27/3

CG: -$2460

Eurobet: $3355

SvS: $3856

WPX: $228

Totalt: $7439

Länk till kommentar

Lirat hemma hos mor hela natten i 4h helt otroligt att deras skärm klarar 4bord utan överlapp :-D Kan säga att den är inte direkt ny..

Nu till spelet! Jag har spelat grymt koncentrerat och bra men har blivit så fruktansvärt utdragen!!! Man blir fan härdad av sånna här dagar. Kämpat upp back på cirka 700 sen backat tillbka osv... Sessionen slutade på 1725 händer (4bord:-) ) backade dock $220!

Länk till kommentar

Det är en 500 sek freezout som meritorfolket anordnar imorgon lördag. Efter själva turren så brukar det bli trevliga cashgame med mycket sill och mört :). Du är varmt välkommen!:-D

Synda att jag inte kunde vara med! Hade inte träffat tjejen på 3veckor så jag ville vara med henne! Hörde rykten om att du åkte i mitten =)

Länk till kommentar