Gå till innehåll

Slow_fox - Cuttar av rullen lite =)


Slow_fox

Recommended Posts

Hur resonerar du när du ställer med J10 UTG, du har visserligen bara 4-5bb men med tanke på positionen känns den svag. Bra spelat iaf

 

mvh chrille

 

Var ju tvungen att göra något eftersom jag endast hade 4ggr BB hade fått pisskort i ca 2varv... Kunde ju ha väntat en hand till men valde att ställa med J10s är ju inte omöjligt att det blir coinflip eller att fi har litet försprång... eller t.o.m. round fold

 

Lirade riktigt bra tycker jag, hade jag vunnit de där avgörande potterna när jag låg på 17e plats så hade jag haft bra chanser att gå längre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur resonerar du när du ställer med J10 UTG, du har visserligen bara 4-5bb men med tanke på positionen känns den svag. Bra spelat iaf

 

mvh chrille

 

Var ju tvungen att göra något eftersom jag endast hade 4ggr BB hade fått pisskort i ca 2varv... Kunde ju ha väntat en hand till men valde att ställa med J10s är ju inte omöjligt att det blir coinflip eller att fi har litet försprång... eller t.o.m. round fold

 

Lirade riktigt bra tycker jag, hade jag vunnit de där avgörande potterna när jag låg på 17e plats så hade jag haft bra chanser att gå längre...

 

 

 

Jag tycker pushen kändes given i de läget.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tilta mej mera!!!

 

Ska man spela dåligt för att vinna??????????

verkar ju vara en vinnande strategi att försöka dra in sina hålstegar osv!

 

trött jag blir.. måste vara sajten som är riggad :)

 

Ska byta sajt nu plus att jag inte ska lira mer idag!

 

FYP

 

Bara att bita ihopp, har ju visat att du kan plussa på fint :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir inge mer lir idag.. Spelade dagens session när jag var helt slut, går som det går när man inte är helt vaken :?

 

Funderar på att lira på två klienter Full Tilt plus en till men vet inte vilken!

 

Någon som kan ge ett förslag där man har ett bra erbjudande?

 

18/12

 

CG: -$669

 

Banken: $27 198

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirat en lång sista session... Spelar bra den största delen av tiden.. Sedan försökte jag med en bluff som var för klen..

 

 

 

 

Blev också utdragen av Barbiegirl på 10/20 på SvS :evil: =)

 

Floppar högsta nötstegen och blir all in mot hans set som givetvis blir till en kåk!!!! TILT

 

Backa ca 9K på SvS idag :( Jobbigt då jag i helhet lirar bra :?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Var nere och lirade lite NL200 på FT kändes så mycket lättare! Funderar på att börja lira enbart NL200 på FT för att kunna gå tillbaka lite till mitt spel som jag hade för ca en månad sen!

 

Jag vet att jag kan plussa nästan lika mycket på NL200 som på NL400.

 

Mjooo det får fan bli så att jag går ner i nivå :? Vet att jag kan plussa på NL 400 men då lirar jag inte mitt gamla hedliga aggrolir som jag en gång i tiden byggde upp min rulle på!

 

 

:shock:

 

 

Blir en sista session på NL200 nu innan jag går och lägger mej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja Slow_fox,

 

Skummat lite i din dagbok, kul läsning. Har liknande bankrulle historia som du från augusti. Haft jobb men slutade sista oktober för ett halvtids jobb i resebyrå och för pokern. Plussa 18k i oktober på NL400, 8,5 i nov men -1k under dec. Haft sjukt stabilt spel men nu känns det tyvärr som minus 1,5k är vardagsmat under en session. Inne i lite av en downswing just nu.

 

Intressant att se att du backar >2k rätt ofta samtidigt som du vinner stort. Haf lite myrer i huvudet över mina back då det varit lite ovant. Tvivlat ltie på mitt spel osv... inte gått ner i nivå än då bankrullen tar mkt stryk... Hur känner du över dina back i början av dec, tillfälligheter eller små tilt?

 

Grattis till din plats i SM, imponerande!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FT? Fett riggat. :)

 

ftft2.jpg

 

Kan bli mitt snabbaste sajtbyte ever. Dom gör inte ens nåt för att försöka maskera riggen. :?

 

 

Ser riktigt motigt ut :(

 

Ja vad gör man när alla sajter är riggade =)

Nä man ska inte whina bättre att vara självkritisk och trycka ner sig själv i skiten, brukar jag vara ganska bra på :D

 

 

Gå över till on-game gillar jag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...