Gå till innehåll

Slow_fox - Cuttar av rullen lite =)


Slow_fox

Recommended Posts

Lirat dagens förata session gick åt helvete med allt!!! Så JÄVLA utdragen AA vs 99 Kåk vs Kåk set vs en jävel som träffar set på river osv............''

 

Back $175 på FT

Back $710 på 123Poker

 

Sen hände det att jag had nötstege ställer på turn får syn av set och han träffar kåken på river!!! :evil::evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Trist är det är lite jobbigt just nu, men du ska se att det vänder snart!

Tänkte höra, vann du datorn eller köpte du den? :D (fattade inte riktigt)

 

En jävla skön dagbok...keep it up!

 

Jo det har varit lite motigt nu :?

Köpte den av DELL efter mycket krångel, inte riktigt bästis med DELL nu efter att ha vänta 1månad på leveransen... :evil: Men nu har jag fått den och gillar den skarpt!! Grym pokerdator!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lirat en session nu på 45min plus $508! Gött att plussa lite, går oftast plus på Full Tilt!

 

Känns skönt att veta vad jag gör fel fel när jag gör mina stora backningar! Felet jag gör är att jag är med i för många potter + att jag synar när jag absolut inte har oddsen med mej :-o

 

Nåja ska till backa till universitet nu, kanske mer grind senare!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VERY NICE! Brn börjar ta sig rejält!

 

keep it up

 

Gör mitt bästa! Var har du tagit vägen då??

 

Tjena,

 

Jo jag har allt grindat en del, kom från rekord minus till rekord br på 5dagar, inte spelat så mkt som ja vill eftersom jobbet gör slut på mig

 

va nere i 6500 haha, gud va jobbigt det va sen drog ja till 7750 på 1-2SH men backa lite igår, växlar mellan betsson och eurobet tänkte jag.

 

Har allt läst på PF varje dag men inte orkat skriva något :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VERY NICE! Brn börjar ta sig rejält!

 

keep it up

 

Gör mitt bästa! Var har du tagit vägen då??

 

Tjena,

 

Jo jag har allt grindat en del, kom från rekord minus till rekord br på 5dagar, inte spelat så mkt som ja vill eftersom jobbet gör slut på mig

 

va nere i 6500 haha, gud va jobbigt det va sen drog ja till 7750 på 1-2SH men backa lite igår, växlar mellan betsson och eurobet tänkte jag.

 

Har allt läst på PF varje dag men inte orkat skriva något :D

 

Vad har du fått för jobb? :P

Alltid lika skönt när det vänder :)

 

Har du inte problem med Eurobet? Tyckte den lagga och var så seeg! Bara jag som hade det problemet??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du fått för jobb? :P

Alltid lika skönt när det vänder :)

 

Har du inte problem med Eurobet? Tyckte den lagga och var så seeg! Bara jag som hade det problemet??

 

Jag ska bli säljledare chark på största ica i gbg, så aaa hehe få se hur det går. start lön 18 000 kr iaf =)

 

Eurobet laggar inte alls, men däremot försöker jag komma på varför jag inte får in mina HH i PT från euro, men betsson funkar perfekt, samma nät. konstigt... Vet du varför? hittar 6 händer o blir error :evil:

 

mmm vändning är lätt det bästa ;P synd man backa från början. Fint + annars.....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har du fått för jobb? :P

Alltid lika skönt när det vänder :)

 

Har du inte problem med Eurobet? Tyckte den lagga och var så seeg! Bara jag som hade det problemet??

 

Jag ska bli säljledare chark på största ica i gbg, så aaa hehe få se hur det går. start lön 18 000 kr iaf =)

 

Eurobet laggar inte alls, men däremot försöker jag komma på varför jag inte får in mina HH i PT från euro, men betsson funkar perfekt, samma nät. konstigt... Vet du varför? hittar 6 händer o blir error :evil:

 

mmm vändning är lätt det bästa ;P synd man backa från början. Fint + annars.....

 

Härlish!! Ingen aning om problem med PT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...