-ULLIZ- Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Just nu spelar jag $11 SNG med hyfsade resultat så skulle vilja prova lite $22 också men känns inte riktigt som jag har bankrulle till det ännu, så min fråga är hur stor skillnad det är mellan de olika nivåerna? Vore intressant om man göra en jämnföring mellan de olika nivåerna, och gärna lite tips för spelstrategi på dem. Man kan börja från $6 och så kan de som spelar de högre nivåerna fylla på med synpunkter. Citera
snerki Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Rådet för att spela 6$ (5+1) SnG är ju mycket enkelt: SPELA INTE. Raken är ju för helvete 20%. Citera
PartyPoker Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Sant! Det vore en riktigt bra idé om någon kunde sammanställa en guide över de olika nivåerna, skillnaderna mellan dem, bankrullekrav etc. Det vore till och med så pass intressant att vi ger $100 i "bonus" till den som kan skapa en bra men enkel guide (för att cleara måste du omsätta bonusen 0 ggr). PM:a mig om du är intresserad. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
MrNutmeg Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Sant! Det vore en riktigt bra idé om någon kunde sammanställa en guide över de olika nivåerna, skillnaderna mellan dem, bankrullekrav etc. Det vore till och med så pass intressant att vi ger $100 i "bonus" till den som kan skapa en bra men enkel guide (för att cleara måste du omsätta bonusen 0 ggr). PM:a mig om du är intresserad. Med bästa hälsningar, PartyPoker Vad är det du vill ha? En strategiguide som tar hänsyn till de olika nivåerna och blindsstrukturerna hos PartyPoker? eller? Hur omfattande guide är det ni vill ha? Hur många ord pratar vi om? Rättigheter på det skrivna materialet? Vad ska ni göra med det? Citera
MrNutmeg Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 Vad gäller bankrulle kan du läsa här: Tråd om bankrulle i SNG, och se hur svår frågan är att besvara på ett entydigt sätt. Citera
-ULLIZ- Postad 25 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 25 Juli , 2006 Det jag mest var intresserad av när jag skapade tråden är främst få era synpunkter på hur nu upplever skillnaden när ni tex går upp från $11-$22. Hur förändras spelet och spelarna och gärna lite strategitips Citera
PartyPoker Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Vad är det du vill ha? En strategiguide som tar hänsyn till de olika nivåerna och blindsstrukturerna hos PartyPoker? eller? Hur omfattande guide är det ni vill ha? Hur många ord pratar vi om? Rättigheter på det skrivna materialet? Vad ska ni göra med det? MrNutmeg: Jag tänkte en liten guide för PF.nu som berättar kortfattat om de olika nivåerna, vilka BR-krav man bör ha på respektive nivå, spelskillnader etc. Det ska vara kortfattat och inte som ett stort kompendium. Antal ord har jag svårt att precisera, men som sagt, inget hysteriskt stort. Meningen är att publicera det i en tråd i vår avdelning så rättighetsmässigt gäller samma saker som för övriga inlägg här - jag utgår från att det tillhör författaren. Vi kanske använder det för att PM:a till andra spelare som undrar, men det troliga är att det får ligga still här på forumet för andra att läsa. Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Recommended Posts