wheelinho Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Göteborg, blir på engelska Göteborg? skumt GL Citera
D.H. Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Göteborg, blir på engelska Göteborg? skumt GL Ähum, jaja, OK då. Ändrat. Tack! Citera
schenker Postad 24 Juli , 2006 Rapport Postad 24 Juli , 2006 Lycka till! Om inte förr, så ses vi på finalbordet Citera
schenker Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Jisses, du verkade ha en riiiiktigt jobbig dag igår...! Men åtminstone är du helt säker på att du ska spela. Jag har försökt nå Betfair för att få reda på när jag ska lira, men försöken har varit fruktlösa... Citera
D.H. Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Jisses, du verkade ha en riiiiktigt jobbig dag igår...! Ja, det var aningen stressande... svårt att slappna av och njuta av det man har framför sig. Men åtminstone är du helt säker på att du ska spela. Jag har försökt nå Betfair för att få reda på när jag ska lira, men försöken har varit fruktlösa... Jobbigt, tyvärr är det nog ofta såhär. Förra året när jag skulle på PartyPokers kryssning hade jag vunnit platsen via Eurobet. Det var ett sanslöst ringande och e-mailande och extra krångligt blev det tydligen eftersom jag skulle ha med en extra person på kryssningen (detta var OK om man betalade $500 extra). I alla fall så trodde man ju att allt var lugnt när man till slut var på plats i San Diego och skulle kliva på... men då visar det sig att det inte finns nån biljett registrerad där för en av mina kompisar. Detta trots att via hade skickat alla uppgifter de bad oss om säkert 5 ggr och var extra tydliga med att påpeka att vi alltså var 3st. Hur som helst, den gången löste det sig tack vare Linda Johnson som snabbt fixade en extra biljett även fast hon aldrig fick tag i Eurobet. Edit: Hoppas det löser sig för dig till slut Schenker! Citera
D.H. Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Ett litet tips till dig också schenker. Testa att ringa Rio på det här numret: +1 (702) 777 6777 Då kommer du direkt till turneringsavdelningen och de kan berätta för dig om du är registrerad och vilken dag. Citera
schenker Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Ett litet tips till dig också schenker. Testa att ringa Rio på det här numret: +1 (702) 777 6777 Då kommer du direkt till turneringsavdelningen och de kan berätta för dig om du är registrerad och vilken dag. Man tackar så hemskt mycket för tipset! Ringde på en gång och fick reda på att jag spelar på....fredagen Det blir tuuuuufft.... Citera
D.H. Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Man tackar så hemskt mycket för tipset!Ringde på en gång och fick reda på att jag spelar på....fredagen Det blir tuuuuufft.... Alright, då spelar vi på samma dag då. Lycka till! Citera
schenker Postad 26 Juli , 2006 Rapport Postad 26 Juli , 2006 Alright, då spelar vi på samma dag då. Lycka till! Detsamma kompis! Citera
OrkarInte Postad 27 Juli , 2006 Rapport Postad 27 Juli , 2006 hoppas allt är fixat nu lucka till i vegas hoppas inte tele räkningen blev för dyr Citera
jaroiten Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 My first day at the main event was... weird. I played two hands, the first one I raised it up with KK and won the blinds. The second one I folded pre-flop. Then I got the message that I should play on day 1D. LOL, did the new guy get all your chips (I mean the starting 10k including the blinds you got with KK?) What would have happend if you had busted or lost about half of your marks or so during these two hands? HAHA. Anyway GL! Citera
D.H. Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 LOL, did the new guy get all your chips (I mean the starting 10k including the blinds you got with KK?) What would have happend if you had busted or lost about half of your marks or so during these two hands? HAHA. Anyway GL! Haha, I'm not sure if the new guy got my chips. But they told me that it didn't matter that I had more chips than when I started since my correct day was day 1D. So I assume that means that I could have busted out and got a new chance. Citera
Hasselby Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 hehe vad skumt. Lycka till på måndag då! Jag gissar att pokersajterna arbetar högtryck nu för att göra nya tröjor utan ".com" Citera
Loveless Postad 28 Juli , 2006 Rapport Postad 28 Juli , 2006 Man kan bara le åt hur tillkrånglat människan kan göra saker. Lycka till med din andra start i WSOP istället! Citera
_Freed_ Postad 31 Juli , 2006 Rapport Postad 31 Juli , 2006 Bara en liten hälsning från Sverige från en på jobbet med huvudet ännu inte hemkommet från Turkiet. Kör så det ryker! Citera
Recommended Posts