AAisking Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 Är det nåt nytt som kommit fram eller är det samma gamla mix av konspirationsteori, riggsnack och halvkassa botprogram?? http://www.aftonbladet.se/vss/poker/story/0,2789,860212,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
styris Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 om du spela limit så går de programera en bot för vinnande spel.. men i No limit har jag svårt att se att nån lyckats programmera en bot till vinnande lirare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 är väl nån stackare som ringt in o klagat att det var en bott som körde över honom De har haft liknande artiklar förut, inget nytt alls 'det enda såna här artiklar för med sig tror ja att mer folk blir nyfikna o köper winholdem eller whatever för 100us o blir besvikna. Snyggt jobbat lixxom, gratis reklam Tipsen som skyddar dig mot fuskrobotarnal Använd chattfunktionen - om din motspelare inte svarar kan det vara en robot du spelar mot. -många orkar inte läsa folks whinande i chatten o stänger av funktionen l Var uppmärksam på mönster. Spelar din motspelare efter ett väldigt tydligt mönster eller spelar han ut efter exakt lika lång tid varje parti kan du vara utsatt för en robot. -är oxå ett tecken på att det är en fisk du möter, varför skulle botten spela som en fisk? l Om du misstänker att du mött en robot, ta kontakt med spelbolaget.Aftonbladets reporter Tore S Börjesson spelar nätpoker, en snabbt växande spel som nu invaderas av fuskare som tar spelrobotar till sin hjälp.Foto: Ingrid Plyhm -invaderas? vad har de för källa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XarsioN Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 Jag har mött en bott. Jag är 100% säker, inga gissningar. En gratisbott som finns att ladda ner på en hemsida för vem som helst, folk får gärna använda den för mej eftersom dom förlorar pengar med den . Botten fungerade bara för Fixed limit cashgames enligt personen och bara på en viss pokersajt. Botten spelade inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
elvis77 Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 Jag känner en Bot.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 jag har player chatt off, klickar i stort sett så fort ett beslut dyker upp och spelar 6-10bord. är jag en båt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Myssion Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 är jag en båt? Du är en båt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hume Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 om du spela limit så går de programera en bot för vinnande spel.. men i No limit har jag svårt att se att nån lyckats programmera en bot till vinnande lirare.. Det var konstigt, i det enda stora kända fallet med botar (som jag har hört om) var det ju botar som körde NL-sng'er. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 24 Juli , 2006 Rapport Share Postad 24 Juli , 2006 jo NL går ju tydligen att slå bara genom att pusha all in preflop. i FL måste man ta beslut på alla gator. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts