Gå till innehåll

Hur bra är bottarna egentligen?


AAisking

Recommended Posts

är väl nån stackare som ringt in o klagat att det var en bott som körde över honom :roll:

De har haft liknande artiklar förut, inget nytt alls

'det enda såna här artiklar för med sig tror ja att mer folk blir nyfikna o köper winholdem eller whatever för 100us o blir besvikna. Snyggt jobbat lixxom, gratis reklam

 

Tipsen som skyddar dig mot fuskrobotarna

l Använd chattfunktionen - om din motspelare inte svarar kan det vara en robot du spelar mot.

-många orkar inte läsa folks whinande i chatten o stänger av funktionen

l Var uppmärksam på mönster. Spelar din motspelare efter ett väldigt tydligt mönster eller spelar han ut efter exakt lika lång tid varje parti kan du vara utsatt för en robot.

-är oxå ett tecken på att det är en fisk du möter, varför skulle botten spela som en fisk?

l Om du misstänker att du mött en robot, ta kontakt med spelbolaget.Aftonbladets reporter Tore S Börjesson spelar nätpoker, en snabbt växande spel som nu invaderas av fuskare som tar spelrobotar till sin hjälp.Foto: Ingrid Plyhm

-invaderas? vad har de för källa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har mött en bott. Jag är 100% säker, inga gissningar. En gratisbott som finns att ladda ner på en hemsida för vem som helst, folk får gärna använda den för mej eftersom dom förlorar pengar med den :lol:. Botten fungerade bara för Fixed limit cashgames enligt personen och bara på en viss pokersajt. Botten spelade inte bra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

om du spela limit så går de programera en bot för vinnande spel.. men i No limit har jag svårt att se att nån lyckats programmera en bot till vinnande lirare..

 

Det var konstigt, i det enda stora kända fallet med botar (som jag har hört om) var det ju botar som körde NL-sng'er.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...