Sansrom Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Jag är ute efter namnet på en pretentiös skitlåt som kom för kanske ett eller ett par år sedan. Den hette något i stil med "Svårmodighetens svarta framtid" eller "Lyckans bittra melodi" eller något annat tråkigt. Kan någon tipsa om namnet på bandet och låten? Please! PS. Den var jättedålig. DS. EDIT: Eftertankens kranka blekhet hette den tror jag kom jag på nu i alla fylla. Vad hette bandet? Citera
Tartuffe Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 http://www.b-sound.com/stulna.htm Kan det här vara rätt? Finns två länkar till nerladdning av mp3 längre ner. Citera
Sansrom Postad 23 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 23 Juli , 2006 Såhär i läget mellan fylla och bakfylla kom jag på vad de hette. La Masa. Och låten hette inte alls Eftertankens kranka blekhet utan Tomhetens dunkla spår. Ägnade säkert minst en timme åt att försöka tänka och googla fram det här, tror jag kunde varit mer social, men det kändes så fruktansvärt viktigt just då... Citera
Recommended Posts