kalufs Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Verkar som de flesta bonusar som man kan spela på FL 2/4 är sämre än 100 % rakeback? Eller är jag helt ute och cyklar? edit: jag spelar 6-max Citera
Joeduck Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 du e inne o rattar bil är jag helt ute och cyklar Citera
kalufs Postad 22 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 22 Juli , 2006 Tack för det uttömmande svaret! Vill också passa på att tacka Joeduck för kommentaren, även om jag måste medge att jag inte förstod riktigt vad ni menar. Återigen, Tack! Citera
Uppenberg Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 paddypoker motsvarar 200% rakeback, ska finnas här i bonusforumet orkar inte leta upp den åt dig Citera
fhaugen Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 paddypoker motsvarar 200% rakeback, ska finnas här i bonusforumet orkar inte leta upp den åt dig Nej. Ändrade villkor - "endast" 100% nu. Citera
Joeduck Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Vill också passa på att tacka Joeduck för kommentaren, även om jag måste medge att jag inte förstod riktigt vad ni menar. dumma frågor får lätt dumma svar, var ungefär det jag menade Tror du själv att det är speciellt lönsamt för en sajt att ge bort lika mycket pengar som de utan bonusar tjänar in? paddyspoker var ett undantag, tog inte lång tid innan de tog bort den vilket kanske var meningen från början. Det var bara ett dragplåster till sidan, de lever nog på skvallret om deras 200% ett bra tag Citera
QoS Postad 23 Juli , 2006 Rapport Postad 23 Juli , 2006 Please http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=30678 Enjoy! - QoS Citera
Recommended Posts