zencor Postad 9 Augusti , 2006 Rapport Postad 9 Augusti , 2006 Pengarna. Varje dag i veckan. Jag är fullständigt ointresserad av prestige, kändisskap och skrytarmband. För mig är valet självklart. right behind you.... Citera
JohnH Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 När jag städade morsans förråd förra veckan hittade jag ett diplom som trycktes för 20år sedan. Diplom till John för 3e plats i kast med liten boll, 32.5m. STORT iom att jag gick i 4an o spöade en massa i 5an o 6an! Nu när jag har sådant diplom så räcker 1mille och klarar mig alldeles utmärkt utan ett armband. Citera
Tochi Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Undrar hur mycket en WSOP titel är värd. altså om man bortser från prispengarna, hur mycket pengar kommer man tjäna på publicitet, sponsring freerolls..mm. vinnaren kommer knappast ha problem att få tag i hotelrum i vegas efter en klonkad 1:a plats. Citera
danielfroberg Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Gold is nice, but cash is king! Citera
caelestis Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 När jag städade morsans förråd förra veckan hittade jag ett diplom som trycktes för 20år sedan. Diplom till John för 3e plats i kast med liten boll, 32.5m. STORT iom att jag gick i 4an o spöade en massa i 5an o 6an! Nu när jag har sådant diplom så räcker 1mille och klarar mig alldeles utmärkt utan ett armband. Precis min tanke! Jag kan dessutom reraisa med första plats i kast med liten boll och slänga in andra plats på 60m också Citera
danielfroberg Postad 10 Augusti , 2006 Rapport Postad 10 Augusti , 2006 Här har ni en vinnare i höjdhopp(1,30) och jag gick i 4:an... Citera
Recommended Posts