gdaily Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Dear Ola, This weekend we thought we'd bring back our popular 30 dollar bonus to celebrate the fact that the WSOP is almost upon us... We'll give you 30 dollars for playing only 300 raked hands... This promotion will run between Friday 21st and Sunday 23rd July (THREE full days, midnight to midnight ET). And here's what you'll need to do in order to get the $30: 1) Log in to InterPoker. 2) Go into the Cashier by clicking on the cashier button in the lobby. 3) Enter the Bonus Code WKEND29 in the Bonus Code field in the cashier. (You MUST enter the code before playing any hands) 4) Play 300 raked hands* on any InterPoker Real Money Table 5) When you've completed the hands, visit the cashier before Midnight, Sunday 23rd July and the $30 will credit automatically. *PLEASE NOTE a raked hand is defined as any real money hand in which a rake of 1($/£/€) is taken (the equivalent of a 20($/£/€) pot) and you were dealt cards. You can also clear a 1/4 (quarter) of a hand when a rake of between 0.25 & 0.99 ($/£/€) is taken. Have a great weekend and enjoy the poker... Jag tolkar det som en no-depositbonus. Ingen aning om den är kontospecifik eller ej Citera
price Postad 21 Juli , 2006 Rapport Postad 21 Juli , 2006 Stämmer, ingen deposit är nödvändig. Men man MÅSTE skriva in koden innan man börja spela samt logga in i Cashier efter avklarade händer för att man ska få dessa 30$. Den vanliga månadsbonusen clearas samtidigt med denna bonus och ev banan-försäljning påverkas ej. Vilket är tur eftersom detta annars är en RIKTIGT dålig bonus Citera
gdaily Postad 21 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 21 Juli , 2006 Det är skit att man inte kan klara av den på turneringar, det är ju enbart satelliter jag spelar på Interpoker Citera
Espen Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Stämmer bonusen i sig suger ju hårt, men man kan ju passa på att ta nästan hela månadsbonusen samtidigt, så får man ju 130$ för 500MPP, vilket är rätt bra Citera
fhaugen Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Är nog kontospecifik. Jag kunde inte använda koden i alla fall. Citera
benknackan Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 månadsbonus+denna+bannanförsälning borde hamna på strax över 100 % i rake tebax Citera
TANDEMCYKELN Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Var hittar man månadsbonusen? Det kommer upp ett fönster när du loggar in. Du behöver dock bara sätta in $100. Ingen kod behövs för den vanliga månadsbonusen. Du måste dock använda kod för denna helgbonus. Citera
snetreff Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Blir det automatiskt en ny månadsbonus vid varje månadsskifte? Jag har bara tagit en sign-up i Juli, betyder det att jag kan ta julis månadsbonus genom att bara sätta in $100 och spela in 500 MPP? Citera
TANDEMCYKELN Postad 22 Juli , 2006 Rapport Postad 22 Juli , 2006 Blir det automatiskt en ny månadsbonus vid varje månadsskifte? Det har varit så det senaste året i alla fall och borde inte ändras. Du kan alltid logga in på Interpoker, så kommer det upp ett fönster som talar om hur det ligger till. Jag har bara tagit en sign-up i Juli, betyder det att jag kan ta julis månadsbonus genom att bara sätta in $100 och spela in 500 MPP? Jag skulle inte tro att man kan köra både sign-up och vanlig månadsbonus samma månad. Vänta till augusti och kör bonusen då. Citera
Bein Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 dock svårt att spela 300 rejkade händer utan deposit? Citera
AnnaDea Postad 25 Juli , 2006 Rapport Postad 25 Juli , 2006 dock svårt att spela 300 rejkade händer utan deposit? Vin pengar från en freeroll och sen spela upp dem, samtidigt du får bonusen (som ÄR crap) Citera
Recommended Posts