Cyntax Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Situationen påminner lite om denna. Men med några viktiga skillnader. Den främsta skillnaden är att jag är UTG (Aeis satt på knappen), men också att dom var fem kvar med tre priser och vi var tre kvar med två priser. Jag med JJ UTG - hade du lagt dina JJ där mot chipleadern när han re-raisar? Syn eller re-re-raise? Vad gör jag nu? Jag avslöjar att floppen är Q53. Berätta sen vad ni skulle gjort efter floppen (om ni inte var all-in pre förståss) 6pers/sng på party. Två första är ITM: Seat 6 is the button Seat 2: shawker ( $2132 ) Seat 6: Cyntax ( $3313 ) Seat 3: JaketheRake0 ( $6555 ) Blinds(50/100) ** Dealing down cards ** Dealt to Cyntax Cyntax raises [275]. shawker folds. JaketheRake0 raises [600]. Cyntax ????? ** Dealing Flop ** Har JaketheRake0 verkligen AA / KK / AQ eller KQ? Han är en äkta gambler som sett drygt 50% av flopparna. En tok som vi älskar mao. 55 och 33 är ingen omöjlighet faktiskt, så tokig var han. Citera
Dionysos Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Jag hade definitivt re-re-rasiat preflop, kanske till 1600 och sedan ställt in resterande stack i princip oavsett flop. Citera
Recommended Posts