Gå till innehåll

Punkrock_kid - Vägen mot Highstakes - Back to NL300


-PK-

Recommended Posts

Haj eller inte, Tror nog min BB/100 ligger med bland de högsta på nivån. Vad nickar du förresten? Vi kan inte ha mötts särskilt mycket.

 

Vi har mötts, inte speciellt mycket dock... tvivlar inte på att din BB/100 händer är bra. men aldrig sett dig med stor stack, t.ex. Jag har bara spelat 5000 händer där så e en rookie där fortfarande. Men vi lär ses i en del duster tror jag...

 

 

fortfarande full... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Vi har mötts, inte speciellt mycket dock... tvivlar inte på att din BB/100 händer är bra. men aldrig sett dig med stor stack, t.ex. Jag har bara spelat 5000 händer där så e en rookie där fortfarande. Men vi lär ses i en del duster tror jag...

 

 

fortfarande full... ;)

Nee, Inte så konstigt att jag inte har megastacken så ofta då jag ofta inte klarar av att spela längre än en timme :lol: Behöver nog bättra på min pokerkondition litegrann :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du gör en minraise får du skylla dig själv. Han är tvungen att syna preflop, sen känner han väll tilten att han inte träffat set på år och dar och floppen kommer överkort så han såsar in sina sista $ och hoppas på det bästa.

Det värsta jag hört på länge, Även om jag bara miniraisar så kan han fortfarande inte syna för att floppa set.

 

glöm inte att tänka hur fisken tänker :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ju bättre man är desto mer tur har man eller? .... :-)

Kort sagt "JA" :D

 

Det ligger något i det. Eller som en slalomlegend uttryckte det. "Jag vet ingenting om tur, bara att ju mer jag tränar desto mer tur har jag"

 

http://sv.wikiquote.org/wiki/Ingemar_Stenmark

 

Fast ni är väl för unga för att veta vem Stenis är. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skaplig chock man får när man går in i Partyklienten för att raila finalbordet i 200K. Ser att jag fått 500$ av någon anledning :shock: Blir nog att spela en del turneringar inatt :D

 

Hade du innestående monstertokens? Isåfall är det nog de som omvandlats till pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kan inte dra mig till minnes att jag har spelat någon kvalificeringsturnering till Monster så jag tror inte det är sådana pengar. Spelar väl inte jättestor roll egentligen, Huvudsaken är att jag har pengar på kontot :P

 

:club::diamond::heart::spade:

 

Som bekant så spelade jag ju $15000Garantin på natten och jag spelade otroligt bra vilket gjorde att jag låg med i toppen innan dåligt spel följt av ännu dåligare spel gjorde att markerna sakta men säkert försvann. Var framförallt två potter som gjorde att mina marker försvann. I den första går jag upp mot den andra storstacken på bordet. Jag reraisar med KK och Primas "Ess på floppen när man har KK" rigg svek inte denna gång heller. Jag checkade bakom på flopp och vågade inte slå om turn när han minibettade. Valde att syna för pottkontroll då bygga en monsterpot med KK och Ess på floppen mot den andra storstacken enligt mig känns ganska kallt, Hursomhelst så kom det en Q på river och jag betalade av ett potbet, Han hade QQ :(

 

På ren tilt så kunde jag inte släppa JJ några händer senare trots att Esset floppade. Valde att checksyna hela vägen och plötsligt var så gott som hela stacken borta.

 

Är så otroligt besviken på mitt spel, men det är väl bara köra vidare antar jag :)

 

Gårdagen slutade totalt back igår. Vet inte exakt hur mycket men totalt på de olika sajterna så blev det väl ungefär 5-600$, Det mesta på CDpoker. Tur att jag fick de där 500$ på Party :P

 

:club::diamond::heart::spade:

 

Idag ska jag möjligen spela Super Monday 162$ turnering på Party, Inte helt bestämt men det är väl den enda turneringen idag som är hyfsat stor?

 

Cashgamet kommer jag säkert dra igång med om en liten stund även om jag egentligen inte har någon lust, Mitt på dagen brukar jag kunna plussa om jag inte tiltar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...