-PK- Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Blev ingen vidare dag. Tänkte att man kunde följa upp gårdagens fina resultat med ytterligare en plussdag men så blev inte fallet Imorgon så ska jag nog spela lite NL100 tror jag, är inte helt bestämt men det lutar åt det. Imorgon kommer jag hitta gröna siffror, det finns inga alternativ. Då kan man iofs inte göra sådana syner som jag gjorde i HHn ovanför Godnatt! - Bankrulle PartyPoker: 1830$ CDPoker: 3244£ NordicBet: 4074$ 305$ SvenskaSpel: 18050:- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Då var det dags att testa på Party för första gången denna månad. Nu startar en 33$ freezeout och om ett tag börjar en 22$ och en 11$. Även dessa är freezeouts. Känner på mig att jag kommer klonka hem någon av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Nehepp, blev inga framgångar i Partyturneringarna. Får hoppas på Primaturneringarna ikväll istället. Jag måste ju också få cashgamet att stämma fullt ut. Ska gå och köpa mig lite grindarläsk och grindarnattmat innan jag drar igång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Nehepp, blev inga framgångar i Partyturneringarna. Får hoppas på Primaturneringarna ikväll istället. Jag måste ju också få cashgamet att stämma fullt ut. Ska gå och köpa mig lite grindarläsk och grindarnattmat innan jag drar igång. Jag ska också spela garanti turrarna på prima ikväll, får hoppas att du klonkar denna gången ist Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cOP Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 32% på J8an...tror du gjort sämre syner än så Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Nehepp, blev inga framgångar i Partyturneringarna. Får hoppas på Primaturneringarna ikväll istället. Jag måste ju också få cashgamet att stämma fullt ut. Ska gå och köpa mig lite grindarläsk och grindarnattmat innan jag drar igång. Jag ska också spela garanti turrarna på prima ikväll, får hoppas att du klonkar denna gången ist Har kommit på att det kanske inte är så bra att spela garantierna samtidigt som Dustinz då vi tyvärr får samma IP när vi grindar tillsammans Får se om Dustinz kan skippa någon turnering så kan ju jag spela 32% på J8an...tror du gjort sämre syner än så Aldirg att jag har, Jag är ju proffs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Har kommit på att det kanske inte är så bra att spela garantierna samtidigt som Dustinz då vi tyvärr får samma IP när vi grindar tillsammans Får se om Dustinz kan skippa någon turnering så kan ju jag spela Jag har spelat MASSOR av turneringar på Prima med polare från samma IP. Har väl klonkat ett antal ITMs i turneringar som flera har spelat. Så jag tror nog inte det är några problem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Jag har spelat MASSOR av turneringar på Prima med polare från samma IP. Har väl klonkat ett antal ITMs i turneringar som flera har spelat. Så jag tror nog inte det är några problem. OM NordicBet får märker att man gör det så är det kört Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Jag backade 130$ på Primas NL100 tidigare idag och satte mig lite senare och skulle spela tillbaka lite. Då spelade jag riktigt bra och plussade 350$, även det på NL100. Därför är jag plus än så länge på Prima idag så det känns bra inför kvällen/natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 fisk! börja plussa nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Är det här det optimala sättet att spela AA på? Jag är iaf nöjd med hur jag spelade den - ubook sitting in seat 1 with $251.02 - Giganthor sitting in seat 2 with $78.66 [Dealer] - filurx sitting in seat 3 with $98.50 - Dsandstrom sitting in seat 4 with $127.95 [sitting out] - samarin_ sitting in seat 5 with $58.92 - Punkrock_kid sitting in seat 6 with $165.20 filurx posted the small blind - $0.50 samarin_ posted the big blind - $1.00 ** Dealing card to Punkrock_kid: Punkrock_kid raised - $4.00 ubook raised - $12.00 Giganthor folded filurx folded samarin_ folded Punkrock_kid called - $12.00 ** Dealing the flop: Punkrock_kid bet - $22.00 ubook called - $22.00 ** Dealing the turn: Punkrock_kid bet - $60.00 ubook called - $60.00 ** Dealing the river: Punkrock_kid bet - $71.00 ubook called - $71.00 Punkrock_kid shows: ubook mucks: Punkrock_kid wins $329.50 from the main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Tony Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Är det här det optimala sättet att spela AA på? Jag är iaf nöjd med hur jag spelade den - ubook sitting in seat 1 with $251.02 - Giganthor sitting in seat 2 with $78.66 [Dealer] - filurx sitting in seat 3 with $98.50 - Dsandstrom sitting in seat 4 with $127.95 [sitting out] - samarin_ sitting in seat 5 with $58.92 - Punkrock_kid sitting in seat 6 with $165.20 filurx posted the small blind - $0.50 samarin_ posted the big blind - $1.00 ** Dealing card to Punkrock_kid: Punkrock_kid raised - $4.00 ubook raised - $12.00 Giganthor folded filurx folded samarin_ folded Punkrock_kid called - $12.00 ** Dealing the flop: Punkrock_kid bet - $22.00 ubook called - $22.00 ** Dealing the turn: Punkrock_kid bet - $60.00 ubook called - $60.00 ** Dealing the river: Punkrock_kid bet - $71.00 ubook called - $71.00 Punkrock_kid shows: ubook mucks: Punkrock_kid wins $329.50 from the main pot Såg väl bra ut, men spelar nog ingenroll hur du gjort egentligen, re raise pre så hade allt åkt in redan då, eller på floppen sen. AA mot KK = succe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Grillkrydda Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Succé tills ett A kommer på floppen eller 7h på turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Aldrig roligt med scarecards men jag kan ju typ inte trebetta preflop då jag får svårare att få in degen mot lite lägre PPs än KK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alien_power Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Det va ett tidigt inlägg där det stod att du lätt blev tiltad när du lirade själv? sitter du med nån polare/kompis å lirar samtidigt lr? bara nyfiken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Det va ett tidigt inlägg där det stod att du lätt blev tiltad när du lirade själv? sitter du med nån polare/kompis å lirar samtidigt lr? bara nyfiken Det stämmer bra att jag lättare tiltar när jag spelar själv.. Jag grindar ganska mycket med några andra från forumet Det e alltid trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Hyfsat med i 5K på Prima, Snälla låt mig vinna idag Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Chipleader nu med 44 spelare kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Kom igen, denna tar du:D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alien_power Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 najs Chiplead.. ja spelar oxå den. fast går inte så bra.. har 7k iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Helt sinnes, dom slänger ju markerna över dig haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 Helt sjukt så bra det går just nu Vann först en stor pot med KK mot KQ på låg flopp. vet inte vad killen höll på med. Sedan vann jag en till jättepot med A6 mot A8 på AA76 bräde, Har 41K, tvåan har 25K Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alien_power Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 14k nu.. jag är med å fightas.. ses på finalbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 18 Augusti , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 14k nu.. jag är med å fightas.. ses på finalbordet Vad nickar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alien_power Postad 18 Augusti , 2006 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2006 sai_playing Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts