Gå till innehåll

Punkrock_kid - Vägen mot Highstakes - Back to NL300


-PK-

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Till vilken anledning lirar du på nordicbet? Har för mig att dem hade nån sorts cashback, men hittar inge info om det på hemsidan..

 

du får behålla 50% av bananerna om du plockar minst 2500 stycken i månaden. :)

 

 

trevligt :D Spelar du också där? Annars så har 123poker ruskigt fina bannaner å 55% som grund, och man kan få ännu mera bananer om man spelar mycket..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till vilken anledning lirar du på nordicbet? Har för mig att dem hade nån sorts cashback, men hittar inge info om det på hemsidan..

 

du får behålla 50% av bananerna om du plockar minst 2500 stycken i månaden. :)

 

 

trevligt :D Spelar du också där? Annars så har 123poker ruskigt fina bannaner å 55% som grund, och man kan få ännu mera bananer om man spelar mycket..

 

Men det beror ju på att 123Poker inte ger en färska bananer!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Till vilken anledning lirar du på nordicbet? Har för mig att dem hade nån sorts cashback, men hittar inge info om det på hemsidan..

 

du får behålla 50% av bananerna om du plockar minst 2500 stycken i månaden. :)

 

 

trevligt :D Spelar du också där? Annars så har 123poker ruskigt fina bannaner å 55% som grund, och man kan få ännu mera bananer om man spelar mycket..

 

Men det beror ju på att 123Poker inte ger en färska bananer!!

 

låter mindre trevligt, på vilket sätt? opåliliga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5000$Garantin har precis dragit igång och jag kör 60/40 split med Dustinz. Jag hann även med att plussa lite mer på cashgame. Jag vann en 365$ pot med floppat set i damer. All in mot AA. Därför är jag + runt 300$ på cashgamet idag, kanske lite mer. Det känns bra. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, lite väl o ställa med Montana där? Ja gillar o slöspela den :o)

Jo jag hade tänkt att göra det men ville inte riskera att bli utdragen :P

 

Blir de fler turneringar ikväll ;):)

 

Lycka till isåfall :P

Jag spelar 19K just nu och fler lär det bli framåt natten :)

Tack så mycket! Lycka till med spelet du också..

 

Jag har faktiskt nåt att visa som är lite roligt. Jag sitter som sagt och spelar 19K just nu och jag blev lite förvånad när jag märkte att riverkortet kom upp samtidigt som turnkortet :shock:. Jag tänkte att jag omöjligt kunde förlora turneringen med den informationen.. ända tills jag såg att turnkortet och riverkortet hela tiden var samma. Jag såg alltså inte det riktiga riverkortet vilket kunde ha kostat mig en hel del ifall jag inte skulle varit uppmärksam :D Lägger in en bild så ni får se hur det ser ut.

 

riggatbq0.th.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag gjorde en stor höjning preflop med A9 o fick syn av chipleadern. Han minibettade på floppen och jag trodde han var tom. Han hade dock AK och därmed TPTK, Jag satte runnerrunner färgen. Strax efter förlorade jag med AKs mot AA och är nere runt 20K igen, aja, bara börja klonka igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...