Jimpman Postad 21 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Haj eller inte, Tror nog min BB/100 ligger med bland de högsta på nivån. Vad nickar du förresten? Vi kan inte ha mötts särskilt mycket. Vi har mötts, inte speciellt mycket dock... tvivlar inte på att din BB/100 händer är bra. men aldrig sett dig med stor stack, t.ex. Jag har bara spelat 5000 händer där så e en rookie där fortfarande. Men vi lär ses i en del duster tror jag... fortfarande full... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 21 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 21 Oktober , 2006 Vi har mötts, inte speciellt mycket dock... tvivlar inte på att din BB/100 händer är bra. men aldrig sett dig med stor stack, t.ex. Jag har bara spelat 5000 händer där så e en rookie där fortfarande. Men vi lär ses i en del duster tror jag... fortfarande full... Nee, Inte så konstigt att jag inte har megastacken så ofta då jag ofta inte klarar av att spela längre än en timme Behöver nog bättra på min pokerkondition litegrann Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Om du gör en minraise får du skylla dig själv. Han är tvungen att syna preflop, sen känner han väll tilten att han inte träffat set på år och dar och floppen kommer överkort så han såsar in sina sista $ och hoppas på det bästa. Det värsta jag hört på länge, Även om jag bara miniraisar så kan han fortfarande inte syna för att floppa set. glöm inte att tänka hur fisken tänker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 hjej find drigneder, jag är lite fragen nu men lycjat ill me dliret :ED: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 hjej find drigneder, jag är lite fragen nu men lycjat ill me dliret :ED: Hjej på dej med drigneder. Aktra så du itne glular inat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 hjej find drigneder, jag är lite fragen nu men lycjat ill me dliret :ED: Hjej på dej med drigneder. Aktra så du itne glular inat. jag gular aldig:D:D: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Ikväll spelar jag 20K på CDpoker(Precis börjat) samt Primas 125K(21.30). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dustinz Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Ikväll spelar jag 20K på CDpoker(Precis börjat) samt Primas 125K(21.30). Hur gick det i CDpoker turren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Hur gick det i CDpoker turren? Förlorade med stege mot färg ganska tidigt i turneringen där vi hade samma stege på turn men han fyllde på river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Synade precis en donkpush i Primas 125K med 66 på T983 bräde. Motståndarn hade KQ och jag dubblade upp och ligger nu runt average. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carcas Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Han Ironballs till vänster om dig har en bra dag vid bordet. Han rigga ju in allt. Det där 4-talet var ju råklonkat av han.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Han Ironballs till vänster om dig har en bra dag vid bordet. Han rigga ju in allt. Det där 4-talet var ju råklonkat av han.. Spelar man $25/50 och $50/100 till vardags så kommer man få lite tur per automatik när man spelar "småturneringar" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carcas Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Ju bättre man är desto mer tur har man eller? .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Ju bättre man är desto mer tur har man eller? .... Kort sagt "JA" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Ute ur Primas turnering också med AJ mot AQ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carcas Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Jahapp....där åkte du ... Tråkigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 22 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 Ju bättre man är desto mer tur har man eller? .... Kort sagt "JA" Det ligger något i det. Eller som en slalomlegend uttryckte det. "Jag vet ingenting om tur, bara att ju mer jag tränar desto mer tur har jag" http://sv.wikiquote.org/wiki/Ingemar_Stenmark Fast ni är väl för unga för att veta vem Stenis är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 22 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 22 Oktober , 2006 MajkTheBike Nee, Vi har ingen aning om vem han är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 23 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Skaplig chock man får när man går in i Partyklienten för att raila finalbordet i 200K. Ser att jag fått 500$ av någon anledning Blir nog att spela en del turneringar inatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Skaplig chock man får när man går in i Partyklienten för att raila finalbordet i 200K. Ser att jag fått 500$ av någon anledning Blir nog att spela en del turneringar inatt *host* köp in som short på NL2000 *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 23 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Går riktigt bra i 15000garantin på Prima, 20$Rebuy. Ligger 6 med 105 spelare kvar. SKulle vara så nice att klonka något efter de senaste dagarnas halvdåliga spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Går riktigt bra i 15000garantin på Prima, 20$Rebuy. Ligger 6 med 105 spelare kvar. SKulle vara så nice att klonka något efter de senaste dagarnas halvdåliga spel. säg till när det blir FT så man får raila Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 23 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Helvetes fan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TEMP Postad 23 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Skaplig chock man får när man går in i Partyklienten för att raila finalbordet i 200K. Ser att jag fått 500$ av någon anledning Blir nog att spela en del turneringar inatt Hade du innestående monstertokens? Isåfall är det nog de som omvandlats till pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 23 Oktober , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 Oktober , 2006 Kan inte dra mig till minnes att jag har spelat någon kvalificeringsturnering till Monster så jag tror inte det är sådana pengar. Spelar väl inte jättestor roll egentligen, Huvudsaken är att jag har pengar på kontot Som bekant så spelade jag ju $15000Garantin på natten och jag spelade otroligt bra vilket gjorde att jag låg med i toppen innan dåligt spel följt av ännu dåligare spel gjorde att markerna sakta men säkert försvann. Var framförallt två potter som gjorde att mina marker försvann. I den första går jag upp mot den andra storstacken på bordet. Jag reraisar med KK och Primas "Ess på floppen när man har KK" rigg svek inte denna gång heller. Jag checkade bakom på flopp och vågade inte slå om turn när han minibettade. Valde att syna för pottkontroll då bygga en monsterpot med KK och Ess på floppen mot den andra storstacken enligt mig känns ganska kallt, Hursomhelst så kom det en Q på river och jag betalade av ett potbet, Han hade QQ På ren tilt så kunde jag inte släppa JJ några händer senare trots att Esset floppade. Valde att checksyna hela vägen och plötsligt var så gott som hela stacken borta. Är så otroligt besviken på mitt spel, men det är väl bara köra vidare antar jag Gårdagen slutade totalt back igår. Vet inte exakt hur mycket men totalt på de olika sajterna så blev det väl ungefär 5-600$, Det mesta på CDpoker. Tur att jag fick de där 500$ på Party Idag ska jag möjligen spela Super Monday 162$ turnering på Party, Inte helt bestämt men det är väl den enda turneringen idag som är hyfsat stor? Cashgamet kommer jag säkert dra igång med om en liten stund även om jag egentligen inte har någon lust, Mitt på dagen brukar jag kunna plussa om jag inte tiltar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts