Miami Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Jag har förlängt min access till Stoxpokervideos i 6 månader men dom vägrar svara på email och startar inte upp mitt konto igen efter jag betalt. 10 dagar nu. Tilt. Ville väl bara kolla om någon annan har varit med om samma och hur lång tid det tog? Citera
Infinitiv86 Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 http://www.stoxpoker.com/ kanske? Citera
doope Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Hur är värdet på dessa videos? funderat själv på att signa up men har inte hört om någon som sett dom med en recension till dom. Vad har du för erfarenhet av dom? Lirar NL100 och på väg upp? Finns det värde i att signa upp och titta på filmerna? Tack på förhand /Doope Citera
Vitae Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Med tanke på första posten verkar det inte riktigt värt det. Citera
omduvoresomjag Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Inte haft det problemet. Är ju WSOP för i princip alla på den sidan så kan vara en anledning till den för tillfället bristfälliga administrationen. Citera
Miami Postad 20 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2006 Just det, inte omöjligt. Vad gäller värdet på Stox....ja...tänk dig: Hjort*5+Fet BR=Stox. För att vara allvarlig, jag har mest kollat hans FL-filmer och dom är bra. Citera
Opteron Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 signar man upp sig på pacific poker och spelar typ en hand så får man stoxvideo i en månad och det är ju tillräckligt för att spara ner allt hittils utkommet material på hårddisken Citera
Gyre Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 signar man upp sig på pacific poker och spelar typ en hand så får man stoxvideo i en månad och det är ju tillräckligt för att spara ner allt hittils utkommet material på hårddisken Vilket, så vitt jag vet, man inte kan. De håller även koll på om man lånar ut sitt konto osv. Tjänsten är värd var enda dollar, dumt att missbruka den då det i slutändan kommer straffa oss. Citera
Opteron Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 jag hade inte tänkt att fuska, bara upplös om att han har ett samarbete med bl a pacific poker där man får första månaden gratis (värde 70$). Väljer man att inte förlänga så kommer man ju inte få tillgång till framtida videor vilket man säkert vill ha, dock så har man full tillgång till allt hittils utgivet. Citera
icahero Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Vad är det för ngt sidan erbjuder? Citera
zeb Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Vad är det för ngt sidan erbjuder? *Suck* Se några poster längre upp eller gå in på länken vettja! (filmer, både FL och NL) Citera
icahero Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Nöjer mig med att läsa det du skrev inom parantesen och tackar för det! Citera
eyedol Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 jag hade inte tänkt att fuska, bara upplös om att han har ett samarbete med bl a pacific poker där man får första månaden gratis (värde 70$).Väljer man att inte förlänga så kommer man ju inte få tillgång till framtida videor vilket man säkert vill ha, dock så har man full tillgång till allt hittils utgivet. Upplös? Citera
Hume Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Står det nånstans på sidan vad det kostar att bli medlem? Har letat runt men hittar ingenting om vad det faktiskt kostar. Citera
Miami Postad 20 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 20 Juli , 2006 Jaha, tror dom satt nån Praoelev på att ta mot betalningar för dom påstår Neteller inte fört över pengarna trots att det är "accepted" i mitt konto. Nåja, nu vet jag felet och då ska det väl lösa sig. Citera
Opteron Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 en månad kostar iallafall 70$, väljer man en längre prenumeration får man rabatt. Citera
doope Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 en månad kostar iallafall 70$, väljer man en längre prenumeration får man rabatt. Nja det är 50$ i sign-up sen är det 20$ i månaden för filmerna som heltok ovan skrev. Citera
maxxxx Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 och första månaden betalar man inte $20. Jag köpte filmerna förra månaden, dom är mycket bra. Citera
Recommended Posts