Wall80 Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 Fan va jobbigt.. åkte på en riktig smäll nyss. Sitter med TT träffar triss på floppen.. en är med på min skapliga höjning.. Turn kommer en 9:a det gav mig kåk.. på river så får jag en kraftig höjning mot mig.. jag va nöjd med det så jag synade bara tack o lov.. för han satt med färg stege!! sitter nu o pustar ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsdissler Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 ojdå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wall80 Postad 20 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 ojdå Har du varigt med om liknande situation? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AAisking Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 ojdå Har du varigt med om liknande situation? ja Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 20 Juli , 2006 Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17078 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Wall80 Postad 20 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 20 Juli , 2006 ojdå Har du varigt med om liknande situation? ja Kul att om du skriver om den... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 22 Juli , 2006 Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 floppa kåk idag o en snubbe träffa sen perfect/perfect för en färgstege. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 22 Juli , 2006 Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 Torskade igår med top två par, överaggro idiot höjer min bet potX3 alla foldar o jag ställer, han sätter såklart R-R flush med sin Q7 ett helvete är det, o alltid samma snubbe som drar ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
danielfroberg Postad 22 Juli , 2006 Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 Själ lirade jag ett parti omaha/hi och åkte på följande: Sitter med 6, 5, 4, 3 Checkar på BB, 1 syn. Floppen ger 7, 8, 9 Stege! Betar Pot, Syn! Turnen ger T Straightflush! Ställer all in, fi synar! Han viker upp JQ Och lyckas Dra ur mig ur potten med bättre färgstege Värsta badbeaten någnsin Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
henli251 Postad 22 Juli , 2006 Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 Själ lirade jag ett parti omaha/hi och åkte på följande: Sitter med 6, 5, 4, 3 Checkar på BB, 1 syn. Floppen ger 7, 8, 9 Stege! Betar Pot, Syn! Turnen ger T Straightflush! Ställer all in, fi synar! Han viker upp JQ Och lyckas Dra ur mig ur potten med bättre färgstege Värsta badbeaten någnsin Din bästa hand där är ju bara en vanlig stege. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
beachalban Postad 22 Juli , 2006 Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 Haha! Du har ju inte ens färgstegen! Du måste använda två av korten från handen och tre från brädan, inte något annat. Riktigt roligt ju! Eller var du ironisk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 22 Juli , 2006 Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 Är det här junior/nybörjar bad beats, till skillnad från den stora badbeat tråden som länkades till ovan? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larsdissler Postad 22 Juli , 2006 Rapport Share Postad 22 Juli , 2006 ojdå Har du varigt med om liknande situation? Ja... Men grejen är att man blir less på alla dessa Bad Beat trådar.. Ingen bryr sig, men måste du absolut skriva av dig finns det 300 andra sånna trådar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svartmossan Postad 27 Juli , 2006 Rapport Share Postad 27 Juli , 2006 ajdå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts