FireSole Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Kan inte annat än att hålla med om att QoS och alla andra moderatorer gör ett underbart jobb... Och ett speciellt tack till Johan Hjort som är en mycket vis man!!! God Jul och Gott Nytt år Citera
TANDEMCYKELN Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Vänner, Håller helt med, men måste tillägga att det är helheten som gör detta forum så bra. Citera
FireSole Postad 19 December , 2004 Författare Rapport Postad 19 December , 2004 Helt klart alla vi som skriver och håller forumet igång!! SÅ ge er själva en klapp på axeln för det är vi värda =) Citera
Matteprof Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Det är bara att instämma. Det här forumet har blivit en klart större succe än vad jag trodde eller kunde hoppas när vi körde igång i början av januari. Jättebra jobb QoS. Snart ska det firas en ettårsdag Citera
FireSole Postad 19 December , 2004 Författare Rapport Postad 19 December , 2004 Oj vilken utveckling på bara ett år! Citera
Hjort Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Jättebra jobb QoS. Snart ska det firas en ettårsdag Jag föreslår kokainorgie á la Scarface. Citera
WinstonSmith Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Jättebra jobb QoS. Snart ska det firas en ettårsdag Jag föreslår kokainorgie á la Scarface. Jag fixar kokain - behöver vi till 3637 personer tror ni? Citera
Matteprof Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Nej, 3639. Förmodligen skulle vi få en jäkla massa nya Off Topic medlemmar Citera
ades_va Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Hahaha, ja "pokerforum.nu signup bonus - 10g kokain**" **löses ut efter 100 kommentarer i Off-Topic forumet. Citera
WinstonSmith Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Nu blev det verkligen OT i OT. Åter till OT - God Jul - bra jobbat QoS mfl... Citera
QoS Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Oj, tack, tack! Vill passa på att tacka alla er POKERFORUM.nu-are och hoppas att år 2 av detta forum blir ännu roligare (Koks für alles, kanske)! Stort tack till ledningsgruppen och alla moderatorer som varit med och styrt när vi blivit så så många. GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR PÅ ALLES! - Qos Citera
Trolldeg Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR! Vill även tacka QoS för att han har skapat denna mycket fina mötesplats till oss och för att han har lärt oss hur man inte ska spela Hold Em! Citera
pokaaah Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 God Jul och ett gott nytt pokerår Ville bara säga att det här forumet är överlägset bäst vad gäller helheten samt alla kloka moderatorer.. Citera
QoS Postad 19 December , 2004 Rapport Postad 19 December , 2004 Vill även tacka QoS för [...] han har lärt oss hur man inte ska spela Hold Em! Pokervisom kommer i många former, ovan kallas "hus spelar man 2-7-3, den renaste formen av poker". - QoS Citera
HeadLess- Postad 22 December , 2004 Rapport Postad 22 December , 2004 Ja tack för ett riktigt grymt forum, där man kan fråga om det mesta, skratta åt dom flesta och ha det riktigt trevligt. kokain festen är jag iaf med på inga problem! Citera
zeback Postad 22 December , 2004 Rapport Postad 22 December , 2004 God Jul och Gott nytt år! Verkligen kul forum det här, glad att jag hittade hit =) Citera
Recommended Posts