Uppenberg Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Jag har sökt men inte hittat någon sida där de står några riktmärken om hur statsen borde vara i PT/PO för både NL och FL FR och SH. Nån som vet nån vettig sida? Citera
Biffbison Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 I PT ska då dina stats visas i gröna siffror... SKämt åsido...skulle vara kul att bli lite vassare på att utvärdera sitt spel... Citera
thorn Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 baller hade en sida med kanontips för detta, sen finns det statistiksamlingar på 2+2 med "vinnande spelares" statistik, där kan man ju alltid se riktmärken, även om man inte ska sträva efter vissa siffror, så länge man vinner. Sök i respektiva forumdel. Citera
fredyr Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Jag tror det är den här han menar: länk. Här kom dom iaf fram till 18/6 för fullring och 25/11 för 6-max. Edit: Detta är alltså för NL. Citera
Mikey Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Average winrate på 20bb/100 var inte dåligt Citera
thorn Postad 20 Juli , 2006 Rapport Postad 20 Juli , 2006 Här har ni en tråd för SSH också: länk till 2+2 Kan vara bra, på shorthanded FL (när jag spelade det innan gulen!) så hade jag tex de flesta av mina stats inom rimliga gränser enligt denna statistik förutom att jag försvarade mina blinds mycket mindre. På så sätt är det ju bra att ha sån här statistik, man kan bli uppmärksam på vissa problem, men att tänka "fan jag borde ha 24% vpip och inte 22%, jag får loosa upp lite och fixa det" är ju heltokigt. Citera
Recommended Posts