Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag vet att de flesta inte bryr sig alls, isåfall kan ni bara strunta i den här tråden helt och hållet.

Jag måste bara få svara på en kommentar jag fick i en tråd som blev låst, den här: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=30997

Den blev låst eftersom det fanns en annan tråd som diskuterade samma sak på en annan plats och där det fanns flera svar. Det är helt ok, det blev jag inte ett dugg sur på. Det som störde mig var den här kommentaren:

Dah!

Testa o spana runt lite innan du skriver nytt.

Jag ville bara påpeka att jag startade min tråd 13 timmar innan den andra tråden startades.

Så, det var allt jag ville säga. Cirkulera.

Postad

Hygglo, med så många postningar som det är nu på POKERFORUM.nu kan stämmingen bli lite hård och just repetition av trådar (eller tron om det) kan få folk att posta lite korta svar i bland.

Men som sagt, ta inte åt dig and keep up the great postings! ;)

Enjoy! :)

- QoS

Postad
Tänkte också kommentera hans avatar :)

Är det en tim? Tap - 1 damage to target? Minnet sviktar!

Ja.

Blått är ju roligast. Jag har en väldig massa tvåfärgslekar. Nästan alla har blått i kombination med en annan. Viktigt för att få snurr på korten (dra många kort) tycker jag, men framför allt för att det blir roligt trixigt att spela med blått inslag.

Postad
Tänkte också kommentera hans avatar :)

Är det en tim? Tap - 1 damage to target? Minnet sviktar!

Ja.

Blått är ju roligast. Jag har en väldig massa tvåfärgslekar. Nästan alla har blått i kombination med en annan. Viktigt för att få snurr på korten (dra många kort) tycker jag, men framför allt för att det blir roligt trixigt att spela med blått inslag.

Blått är så jävla dyrt :D