Gå till innehåll

Tappade humöret?


jokern

Recommended Posts

Okay, nu har jag setat här och tjuvläst trådar nog länge utan att skriva något själv, så jag tänkte att det här skulle bli passande att börja med :)

 

Sitter och spelar FL 1/2$ som vanligt och råkar dra ut samma person med nötfärgen och kåk, väldigt tätt inpå varandra, vilket resulterar i humörsvängningar ala "everyone who thinks fredda is gay, type 1 now" osvosv..

 

Som tur är backar en svensk mig med att säga "in sweden we call u tomtefar" :D

 

Årets skönaste kommentar :)

 

Jaja, nu har jag iaf skrivit något, hoppas någon tyckte det var lite roligt iaf .. =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nusseman, å andra sidan säger väl det faktum att han kallar dig tomte att han själv är en, eftersom han inte kan analysera ditt spel korrekt? :)

 

Själv tror jag inte jag blir påverkad av förolämpningar. Möjligen påverkar det mig när någon jag anser är duktig säger att jag spelade en hand dåligt. Då framförallt live.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nusseman, å andra sidan säger väl det faktum att han kallar dig tomte att han själv är en, eftersom han inte kan analysera ditt spel korrekt? :)

 

Själv tror jag inte jag blir påverkad av förolämpningar. Möjligen påverkar det mig när någon jag anser är duktig säger att jag spelade en hand dåligt. Då framförallt live.

 

Håll dig undan från Phil Hellmuth i såna fall. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...