Gå till innehåll

Förfrågan om att programmera ett B2B program!

AoZ

Recommended Posts

Om det finns någon som kan programmera lite så har jag ett förslag på program:

JAg har typ säkert 15-20 b2b konton på olika sajter, lite jobbigt att kolal igenom dessa varje månad för att se cashbacken...

Skulel vara smidigt med ett program där man i förväg har skrivit in PAss/lösen för att sedan programmet loggar in på alla samtidigt och uppdaterar statusen vad gäller Saldo både i cashiern samt i pokern plus även antal VIP.

Någon som vill/kan ?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du förstår att det här låter lite mysko, va?

Jag vill inte vara en stick in your butt, men först och främst tror jag inte B2B vill att man skriver egna klienter, oavsett hur nyttiga de skulle vara för den som råkar ha flera konton. Låter nästan lite bot-likt.

Och jag tror att den som stulit konton har ännu mer nytta av ett sådant program. Bara att scanna kontona ett par gånger i veckan till man ser att ett konto precis har fyllts på, eller att ägaren stekt ihop några tusen på en kväll.

//magnus

Länk till kommentar

Du förstår att det här låter lite mysko, va?

Jag vill inte vara en stick in your butt, men först och främst tror jag inte B2B vill att man skriver egna klienter, oavsett hur nyttiga de skulle vara för den som råkar ha flera konton. Låter nästan lite bot-likt.

Och jag tror att den som stulit konton har ännu mer nytta av ett sådant program. Bara att scanna kontona ett par gånger i veckan till man ser att ett konto precis har fyllts på, eller att ägaren stekt ihop några tusen på en kväll.

//magnus

Visst, skulle någon sitta med login för andra konton så är det ju inge bra. Men man håller väl sitt lösenord för sig själv ?? :roll:

Jag skulle iaf uppskatta ett sådant program.

Länk till kommentar

Ett litet råd bara.

Var försiktig om du tar emot ett sådant program. För programmeraren är det en enkel sak att skicka lösenorden till sig själv. Speciellt eftersom du måste ge programet tillåtelse att använda internet för att kunna kontrollera saldona.

Gör programmet själv eller använd det inte alls.

Länk till kommentar

Ett litet råd bara.

Var försiktig om du tar emot ett sådant program. För programmeraren är det en enkel sak att skicka lösenorden till sig själv. Speciellt eftersom du måste ge programet tillåtelse att använda internet för att kunna kontrollera saldona.

Gör programmet själv eller använd det inte alls.

Mmhh givetvis har du äckligt rätt där. Tänker inte klart tidigt på morgonen.

Denna tråd kan arkiveras.

Länk till kommentar

Om det finns någon som kan programmera lite så har jag ett förslag på program:

JAg har typ säkert 15-20 b2b konton på olika sajter, lite jobbigt att kolal igenom dessa varje månad för att se cashbacken...

Skulel vara smidigt med ett program där man i förväg har skrivit in PAss/lösen för att sedan programmet loggar in på alla samtidigt och uppdaterar statusen vad gäller Saldo både i cashiern samt i pokern plus även antal VIP.

Någon som vill/kan ?

Du behöver inte kolla igenom siterna - du får ju faktiskt epost när du får denna bonus så det är bara och läsa din epost.

Länk till kommentar