t3h_h4x0r Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 yo, vad händer med betonbet jag kommer inte in å hemsida är cp.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ayahuasca Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Håller på att flytta till prima. Skulle vart uppe igen kl. 21... bara o vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
t3h_h4x0r Postad 17 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Nu är det igång iaf, men nrä jag skulle flytta över mina pengar från betting till poker så försvann det.. LAL hur går det för dej? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ayahuasca Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Inte kommit så långt, får inte ens igång klienten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frade Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Fan vad lack man blir=( Gillar inte prima... Snortajt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ayahuasca Postad 17 Juli , 2006 Rapport Share Postad 17 Juli , 2006 Uh jo, har hört att alla flockas kring bananerna och att spelet därför inte var speciellt softish. Suger. Får väl testa kvaliten på spelet iaf. Midlimit FL för övrigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
t3h_h4x0r Postad 18 Juli , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 klienten funkar för mej, fast jag kan endå inte spela. midlimit NL här . Jag kommer nog signa upp på nån annan ongame sajt med bananförsäjning PEACE Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Tiilt.. 400 ner i brunnen då callknappen nu är där fold brukar vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frade Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 P_kungen. Vilken limit spelar du? Själv lirar jag $0.5/$1 och tycker det är bra mkt tightare än ongame... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
P_kungen Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 P_kungen. Vilken limit spelar du? Själv lirar jag $0.5/$1 och tycker det är bra mkt tightare än ongame... Kör 2/4. Inte hunnit spela så länge än och aldrig lirat prima tidigare så har svårt att uttala mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ayahuasca Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Alltså, den här primaskiten är ju extremt misklickvänlig! Sjukaste jag vart med om, klickade fan fel i varannan pott typ. Gaah, nästa gång jag foldar istället för att semibluffhöja avinstallerar jag o flyttar tillbaka till OnGame! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frade Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Började ju bra iaf. Upp $150 på 2h. Gjorde också ett antal missclick, men man vänjer sig väl antar jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 18 Juli , 2006 Rapport Share Postad 18 Juli , 2006 Please http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=11469&highlight=betonbet Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts