PartyPoker Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 I den här tråden skriver ni när ni har anmält er till turneringen så att vi kan hålla räkningen på er Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Djens Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Registrerad. Om någon mer än jag är tokigt blind så står det nedan hur man anmäler sig Citera
PartyPoker Postad 17 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 17 Juli , 2006 Du hittar all info om hur du går till väga för att anmäla dig i den här tråden: http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=30977 Med bästa hälsningar, PartyPoker Citera
Sunbird Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Anmäld! May the klonkar-gods be with me! Citera
gdaily Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Anmälningen stängde i går 20.30, men QoS har programmerat fel... få se om ni som anmäler er fortfarande kommer med eller ej. Citera
gdaily Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Anmälningen stängde i går 20.30, men QoS har programmerat fel... få se om ni som anmäler er fortfarande kommer med eller ej. Äh, det var visst onsdag i dag, då gäller anmälningarna såklart till i kväll också Trodde det var torsdag. Jag behöver semester Citera
Bisox Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Anmälningen stängde i går 20.30, men QoS har programmerat fel... få se om ni som anmäler er fortfarande kommer med eller ej. Äh, det var visst onsdag i dag, då gäller anmälningarna såklart till i kväll också Trodde det var torsdag. Jag behöver semester Dra ner på knarket Ola Citera
Recommended Posts