Gå till innehåll

SnG-perfektion Team?


TheWave

Recommended Posts

Hej!

 

 

Tänkte leta upp tre stycken villiga och duktiga SNG spelare att utveckla ett Team, inget sofistiferat. Tänkte vi fyra kunde stötta varandra genom alla nivåer på SNG och förhoppningsvis en dag finna oss på den högsta.

 

Därför söker jag tre stycken pokerspelare som har tid lust och arbetskapacitet att starta grinda på 100$ SNG och tillsammans kolla igenom händer, diskutera strategier för att sträva efter perfektion.

 

 

Alla ni som är intresserade hör av er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Myssion, ser väldigt gärna att du är med med erfarnhet av sådant här, ni som är intresserade på allvar och kan tänka er lite verkstad skriv till min pm, så kan i växla e-mail eller msn. Det var 100 jag hade i åtanke att börja med så en rulle att täcka lite swings vore bra så att vi verkligen kunde jobba oss uppåt och inte neråt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Myssion, ser väldigt gärna att du är med med erfarnhet av sådant här, ni som är intresserade på allvar och kan tänka er lite verkstad skriv till min pm, så kan i växla e-mail eller msn. Det var 100 jag hade i åtanke att börja med så en rulle att täcka lite swings vore bra så att vi verkligen kunde jobba oss uppåt och inte neråt.

 

Har du tänkt dig att ni ska ha gemensam rulle?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tanken är att använda egen rulle, och redovisa ärliga resultat för varandra, går det inte uppåt så hjälps man åt att analyserna varnra spel och täcka igen alla möjliga läckor som hos dem andra för att man till slut inte ska ha några läckor kvar i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade varit kul helt klart, spelar tyvärr bara $22-55. Vi smågrindare kanske också ska bilda ett lag? 8-)

 

Vad sägs om att hjälpa till att dra igång den här forumdelen istället?

Eller är du (och andra) inte intresserad av att dela med er av allt för mycket hemligheter publikt?

 

Jo då, jag e pepp.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade tänkt starta ett liknande "team", men för lägre nivåer. Bestämde mig för att skriva i denna tråden hellre än att starta en ny.

 

Det jag söker är aktiva spelare på $11 eller högre som är intresserade av att diskutera strategier och analysera handhistorier tillsammans ett par gånger i veckan.

 

Snabbfakta om mig: Spelade seriöst fl cashgame för ca ett år sedan tills studierna kom i vägen och jag slutade. Småspelade lite för nöjes skull under tiden och blivit allt mer intresserad av turneringsspel. Bestämde mig för ett tag sedan att satsa på SnG och började spela $11 på party och har sedan dess spelat 89 stycken. Planerar att gå upp i nivå när min bankrulle tillåter det. Jag spelar vanligtvis 3-10 SnG om dagen.

 

Intresserade kan maila mig på

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...