Gå till innehåll

NLT MTT - Fel att gå all in med KK preflop?

Recommended Posts

Postad

Nå vad dumt spelat!!

Man kan ju inte gå all in preflop med KK!

Iallafall, tänkte nu j***** ska jag åtminstona ha blindsen så låg på 1.5K/3K.

Hade ca 44K i marker och jag var först att tala. Detta är i en freerol så det gör ändå inte så mcyekt men ändå svider det en hel del.

Zidane deals K :club: K :heart: . Och då går jag all in.

Alla foldar utom han som sitter på BB och tänker och skriver "hmm" i chatten. Tillslut synar när en annan skriver "go for it".

Han visar upp 8-8 och jag tänkte JAAA!! den ligger vi nästan 100K i potten och det är kvar 44 spelare i freerollern. 28 får betalt.

Flopp: 7 :diamond: 4 :spade: 3 :club: BRA!!!

Turn: 8 :spade: Men åh!

River: J :heart::(:(

Alltså gjorde jag nått fel? Skulle jag ha höjt bara? Det hade väl ändå blivit e all in tillslut när båda hade överpar än vad som låg på flop...

Postad
Sluta vara aktiv med det nicket..

Byt signatur?

Det är väl tuff_fish ?? :D

Jupp... Tycker signaturen är rätt bra. Har nästan svårt att hålla mig för skratt varje gång jag ser signaturen :)

Postad

Nä men seriöst. Det V-A-R en "tycka synd om mig" tråd :D Skrev den bara för att jag spelat, enligt mig, bra under hela freerollern.

Men skit i det nu.

Vad tycker ni, ska man undvika en all in när det är så nära prispengar och spela tight ändå fast man ligger på övre halvan av alla som är kvar?

Off topic: boman tycker du jag ska sluta vara aktiv med mitt nick? Och isåfall varför?

Postad
Nä men seriöst. Det V-A-R en "tycka synd om mig" tråd :D Skrev den bara för att jag spelat, enligt mig, bra under hela freerollern.

Men skit i det nu.

Vad tycker ni, ska man undvika en all in när det är så nära prispengar och spela tight ändå fast man ligger på övre halvan av alla som är kvar?

Off topic: boman tycker du jag ska sluta vara aktiv med mitt nick? Och isåfall varför?

VM-finalen kanske ?

Postad
Nä men seriöst. Det V-A-R en "tycka synd om mig" tråd

Posta aldrig någonsin en sådan tråd igen. Inte ens om din flickvän dumpar dig, din hund dör och du får cancer of the ass.

Bubblan är skit samma i MTT:S.