Jögge Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Hejsan tänkte höra om man får nån bonus för en Royal straight flush. Fick en just nu i en 20 $ sitngo, fan va skönt ! Citera
ParadiseOscar Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Någon särskild bonus för royal straight flush har vi tyvärr inte, men nånting ska du såklart ha i alla fall. Släng iväg ett PM så fixar vi en liten belöning. Citera
mikaela Postad 16 Juli , 2006 Rapport Postad 16 Juli , 2006 Någon särskild bonus för royal straight flush har vi tyvärr inte, men nånting ska du såklart ha i alla fall. Släng iväg ett PM så fixar vi en liten belöning. Gäller det även i fortsättningen, för alla? Citera
deadfish Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Ja, kan ni inte trycka upp en t-shirt, En blid på en royal i den färgen man fick den i och texten: "jag fick en Royalstrejtflush på Sportingbet.com och allt jag fick var den här t-shirten" (men jag vann i alla fall potten). Det i parents i mindre teckensnitt, Citera
mikaela Postad 17 Juli , 2006 Rapport Postad 17 Juli , 2006 Ja, kan ni inte trycka upp en t-shirt, En blid på en royal i den färgen man fick den i och texten: "jag fick en Royalstrejtflush på Sportingbet.com och allt jag fick var den här t-shirten" (men jag vann i alla fall potten). Det i parents i mindre teckensnitt, Haha, den va bra, jag ska göra allt för att få en sådan tröja! Citera
sallor Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 Hejsan tänkte höra om man får nån bonus för en Royal straight flush. Fick en just nu i en 20 $ sitngo, fan va skönt ! Vad fick du ? Citera
hubako Postad 19 Juli , 2006 Rapport Postad 19 Juli , 2006 jag lyckades få en kortlek när jag fick royal flush iaf:) Citera
Jögge Postad 19 Juli , 2006 Författare Rapport Postad 19 Juli , 2006 Hejsan tänkte höra om man får nån bonus för en Royal straight flush. Fick en just nu i en 20 $ sitngo, fan va skönt ! Vad fick du ? Jag kommer få en kortlek hemskickad. Frågade även om dom kunde skicka en tshirt, men det kunde dom inte Men rätt snällt att man fick nåt överhuvudtaget. Citera
ludomir Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 kan väll låna denna då jag nyss klonkade in en royal straight flush Showdown: ludomir shows: Jd, Qd (a royal flush) ludomir wins the pot of 0.29 by default KUUL, monsterpotten!!! btw, får man någon bonus? Citera
Rush_Of_Joy Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Orättvist. Partypoker gav mig inte ens en gratulation för min Royal Citera
ParadiseEric Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 kan väll låna denna då jag nyss klonkade in en royal straight flush Showdown: ludomir shows: Jd, Qd (a royal flush) ludomir wins the pot of 0.29 by default KUUL, monsterpotten!!! btw, får man någon bonus? Grattis! Skicka mig ett PM så ska jag kolla på handen så fixar vi givetvis en kortlek åt dig också! Mvh SportingbetEric Citera
Soderbroder Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Extremt coolt med kortlek när man får royal. Det är det där lilla extra som gör att man gillar Sportingbet. Gäller detta för alla PF-användare from nu eller? Citera
Rush_Of_Joy Postad 17 Augusti , 2006 Rapport Postad 17 Augusti , 2006 Så fort jag fixat Neteller kommer jag över till er Sportingbet. Jag har på känn att jag lyckas dra upp en till Royal på land Kortlek *dregel* Citera
ParadiseEric Postad 24 Augusti , 2006 Rapport Postad 24 Augusti , 2006 Så fort jag fixat Neteller kommer jag över till er Sportingbet. Jag har på känn att jag lyckas dra upp en till Royal på land Kortlek *dregel* Du är välkommen! Mvh SportingbetEric Citera
Recommended Posts