MadMulken Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Idag så ringde det nån hem till mig från vilken sida vet jag inte eftersom jag inte var hema då utan det var min pappa som svarade.. Ialla fal så sa han att jag hade vunnit en resa till Las Vegas för att få spela i en live tävling där 10k$ var först priset.....han frågade inte efter en masa bankkortnummer eller något annat scam liknande...utan dom skulle skicka hem ett brev till mig med all info...så hmm jag undra kan det här vara sant? Citera
Sactodian Postad 14 Juli , 2006 Rapport Postad 14 Juli , 2006 Säkert någon polare som är lustig Citera
Sagge Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Säkert någon polare som är lustig Eller en rolig farsa som retas lite för att han tycker ungen spelar för mycket Citera
jezaja Postad 15 Juli , 2006 Rapport Postad 15 Juli , 2006 Är väl inte helt omöjligt med någon sorts utlottning bland några som spelat X antal händer. Du märker väl om det stämmer när brevet kommer om inte annat, kolla vilken site det är . Titta om dom haft någon utlottning/tävling. Citera
Recommended Posts